«قنیشا»: قند نیشابور در دوره یکماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۰، مبلغ ۴/ ۱۵میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۱/ ۴۹۶درصد افزایش و نسبت به میانگین ماه‌‌های قبل ۲۲/ ۱۱۷درصد افزایش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره یکماهه مشابه سال قبل ۲/ ۵۷درصد افزایش درآمد داشته است. از ابتدای سال مالی تا پایان تاریخ ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۰جمع درآمدهای (فروش محصولات) شرکت ۹/ ۲۵۷میلیارد تومان بوده و این در حالی است که جمع درآمد در دوره مشابه سال قبل برابر با ۴/ ۱۱۰میلیارد تومان بوده است که این رقم حکایت از رشد ۶۲/ ۱۳۳درصدی برای این شرکت دارد. شرکت در این دوره ۱/ ۲۴۰میلیارد تومان فروش داخلی (به استثنای درآمدهایی که از ارائه خدمات به دست آورده) داشته و این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل این مقدار برابر با ۸/ ۱۰۶میلیارد تومان بوده که ۹/ ۱۲۴درصد افزایش یافته است.

«قشیر»: شرکت تولیدی قند شیروان، قوچان و بجنورد در مرداد ماه امسال ۳/ ۲۹میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به تیر ماه کاهش ۲۳درصدی یافته است. مقایسه فروش شرکت در مرداد ماه ۱۴۰۰ با ماه مشابه در سال ۹۹ نشان می‌دهد میزان درآمد شرکت ۷۵۸درصد افزایش یافته است. همچنین درآمد مرداد ماه شرکت ۷۷درصد بیشتر از متوسط فروش سال ۱۴۰۰ بوده است. شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای مرداد ماه ۱۴۰۰ در مجموع مبلغ ۶/ ۸۲میلیارد تومان فروش داشته که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال ۹۹ رشد ۲۲۶درصدی داشته است.

«قصفها»: قند اصفهان در دوره یکماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۰، مبلغ ۵/ ۴۶میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۳۹/ ۶۱درصد کاهش و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۸۸/ ۸درصد کاهش داشته است. مقایسه فروش شرکت در مرداد ماه ۱۴۰۰ با ماه مشابه در سال ۹۹ نشان می‌دهد میزان درآمد شرکت ۱۸۷درصد افزایش یافته است. از ابتدای سال مالی تا پایان تاریخ ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۰جمع درآمدها (فروش محصولات) به میزان ۹/ ۶۱درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است. شرکت طی ۵ ماه ابتدایی امسال ۴/ ۲۵۰میلیارد تومان درآمد کسب کرده، این در حالی است که جمع درآمد در دوره مشابه سال قبل برابر با ۶/ ۱۵۴میلیارد تومان بوده است.

«قچار»: فرآورده‌‌های غذایی و قند چهارمحال در دوره یکماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۰، مبلغ ۴/ ۴۰میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۹۸/ ۲درصد افزایش و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۰۳/ ۳۲درصد افزایش داشته است.

جمع درآمدهای (فروش محصولات) شرکت در دوره ۵ ماهه ابتدایی امسال ۸/ ۱۶۲میلیارد تومان بوده است. این در حالی است که جمع درآمد در دوره مشابه سال قبل برابر با ۲/ ۱۲۷میلیارد تومان بوده که ۹۸/ ۲۷درصد افزایش یافته است. شرکت در این دوره صادرات نداشته است.

«قزوین»: کارخانه قند قزوین در دوره یکماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۰، مبلغ ۷/ ۳۱میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۴۴/ ۱۰۶درصد افزایش و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۸/ ۱۰۸درصد افزایش داشته است. از ابتدای سال مالی تا پایان تاریخ ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۰جمع درآمدهای (فروش محصولات) شرکت ۳/ ۹۲میلیارد تومان و در در دوره مشابه سال قبل برابر با ۸/ ۴۶میلیارد تومان بوده که این امر حکایت از رشد ۱۱/ ۹۷درصدی دارد. شرکت در این دوره ۶/ ۹۱میلیارد تومان فروش داخلی داشته است. این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل این مقدار برابر با ۵/ ۴۶میلیارد تومان بوده که ۹۴/ ۹۶درصد افزایش یافته است. شرکت در این دوره صادرات نداشته است.

«قهکمت»: قند هکمتان در دوره یکماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۰، مبلغ ۸/ ۶۱میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۷۳/ ۲۰درصد افزایش و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۰۸/ ۲۳درصد افزایش داشته است. شرکت نسبت به دوره یکماهه مشابه سال قبل ۷۵/ ۹۲۵درصد افزایش درآمد داشته است.

از ابتدای سال مالی تا پایان تاریخ ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۰ جمع درآمدهای (فروش محصولات) شرکت در این دوره ۴/ ۵۲۹میلیارد تومان است و این در حالی است که جمع درآمد در دوره مشابه سال قبل برابر با ۵/ ۳۶۱میلیارد تومان بوده که این امر حاکی از افزایش ۴۵/ ۴۶درصدی دارد.

شرکت در این دوره ۳/ ۵۲۲میلیارد تومان فروش داخلی داشته و این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل این مقدار برابر با ۹/ ۳۵۶میلیارد تومان بوده که ۳۵/ ۴۶درصد افزایش یافته است.