«کپارس»: کاشی پارس که در زمینه تولید انواع کاشی و سرامیک فعالیت دارد، گزارش عملکرد شهریور ماه را در سامانه کدال منتشر کرد. این شرکت فروش ۴/ ۴۱‌میلیارد تومانی را در شهریور ماه ثبت کرد که نسبت به ماه قبل (مردادماه) رشد ۱۳‌درصدی داشت. از ابتدای سال تا پایان تابستان شرکت فروش ۱۸۸‌میلیارد تومانی داشته که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته رشد ۶۵‌درصدی را به ثبت رسانده است. همچنین در آخرین ماه تابستان شرکت ۴/ ۱۸‌میلیارد تومان فروش صادراتی داشته است. این شرکت در ۵ ماه ابتدای سال رقم ۳/ ۷۹‌میلیارد تومان را برای فروش صادراتی ثبت کرده است. «کپارس» از ابتدای سال تا پایان مردادماه ۷۸‌هزار مترمربع کاشی و سرامیک تولید کرده که در گزارش عملکرد ماهانه شرکت در شهریور ماه میزان تولید این محصولات ۲۵۱‌هزار مترمربع اعلام شده است.

«دابور»: داروسازی ابوریحان در شهریور ماه ۲/ ۱۰۳میلیارد تومان فروش داشته که نسبت به مردادماه رشد ۲۸‌درصدی داشته است. از کل میزان فروش شرکت در ماه آخر تابستان ۹/ ۲‌میلیارد تومان آن مربوط به فروش صادراتی شرکت بوده است. در ۵ ماهه ابتدای سال میزان فروش صادراتی شرکت ۷/ ۶‌میلیارد تومان اعلام شده است. میزان فروش شرکت در ۵ ماه ابتدایی سال ۳۷۶‌میلیارد تومان بوده و با احتساب شهریور ماه شرکت در مجموع ۲/ ۴۷۹‌میلیارد تومان فروش داشته که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۵۲‌درصدی را به ثبت رسانده است. این شرکت در ۶ ماه سال‌جاری ۷۰۳ هزار و ۲۱۱‌عدد محصولات دارویی تولید کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل افت ۲۵‌درصدی داشته است. در شهریور ماه امسال نیز میزان تولیدات محصولات دارویی شرکت ۱۳۹‌هزار و ۷۹۰‌ عدد اعلام شده است.  

«خاور»: شرکت ایران خودرو دیزل که در زمینه طراحی، ساخت، تولید و فروش و خدمات پس از فروش اتوبوس، مینی‌بوس، کامیون، کامیونت، کشنده، وانت، ون و انواع خودروهای شخصی و تجاری، قطعات مربوط به آنها، خرید و فروش و صادرات و واردات فعالیت دارد، روز گذشته عملکرد شهریور ماه خود را در سامانه کدال منتشر کرد. این شرکت در آخرین ماه تابستان ۵۴۳ دستگاه خودرو تولید کرده است. در ۵ ماه ابتدای سال نیز شرکت موفق به تولید ۱۷۱۲ دستگاه خودروی سنگین شده است.

میزان فروش شرکت در شهریورماه ۳/ ۸۲۱‌میلیارد تومان بوده که نسبت به مردادماه رشد ۳۶‌درصدی داشته است. در ۶ ماه سال‌جاری نیز میزان فروش شرکت ۳۳۲۴‌میلیارد تومان اعلام شده که نسبت به دوره مشابه رشد ۲۳۹‌درصدی داشته است. بر اساس گزارش عملکرد شهریور ماه شرکت، «خاور» در ۶ ماهه ابتدای امسال هیچ صادراتی نداشته است.