برخی از شرکت‌ها در نقطه شروع قرار دارند و برخی دیگر به پایان این فرآیند رسیده‌اند.

در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است.

«ورشک»: سرمایه‌گذاری ارشک اعلام کرد که افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۳۵۰‌میلیارد تومان به ۵/ ۱‌هزار میلیارد تومان (۳۲۹‌درصدی) منقسم به ۱۵‌میلیارد سهم ۱۰۰ تومانی با نام عادی از محل مطالبات حال شده سهامداران در اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید.

«خفولا»: خدمات فنی فولاد یزد طی اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد که با توجه به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۲۱/ ۷/ ۱۴۰۰ و به استناد مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده ۳/ ۱۲/ ۱۳۹۹ و اطلاعیه زمان تشکیل جلسه هیات‌مدیره در خصوص افزایش سرمایه مورخ ۴/ ۸/ ۱۴۰۰ موضوع افزایش سرمایه به شرح ذیل مورد تصویب قرار گرفت:

آخرین سرمایه ثبت شده: ۱۱‌میلیارد تومان

سرمایه ثبت نشده: ۱۵‌میلیارد تومان

مبلغ افزایش سرمایه: ۴‌میلیارد تومان

درصد افزایش سرمایه: ۳۶‌درصد

 محل تامین افزایش سرمایه: از محل سود انباشته

«میدکو»: شرکت مادرتخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه اعلامیه پذیره‌نویسی عمومی حق‌تقدم‌های استفاده نشده را در سامانه کدال منتشر کرد.

در اطلاعیه شرکت آمده است که با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوز DPM-مورخ ۷/ ۴/ ۱۴۰۰ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده ۱۲/ ۳/ ۱۳۹۹ و صورتجلسه هیات‌مدیره با توجه به افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۵/ ۴‌هزار میلیارد تومان به‌ مبلغ ۶‌هزار میلیارد تومان، تعداد ۱۴,۷۹۹,۱۸۹,۱۱۴سهم با توجه به حق‌تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق‌تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه به این وسیله تعداد ۸۱۰,۸۸۶ سهم هزار ریالی برای پذیره‌نویسی عمومی عرضه می‌شود.

«حتاید»: شرکت تاید واتر خاورمیانه اعلام کرد که با توجه به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۲۲/ ۰۶/ ۱۴۰۰ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ  ۰۷/ ۰۷/ ۱۴۰۰ افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۱۹۵‌میلیارد تومان به ۶/ ۷۰۳‌میلیارد تومان از محل سود انباشته و از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها در تاریخ ۱۰/ ۸/ ۱۴۰۰ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

«شگل»: روز دوشنبه شرکت گلتاش اصلاحیه‌ای در کدال منتشر کرد.

این شرکت اعلام کرد که به پیوست مدارک و مستندات لازم جهت ارائه به سهامداران و سازمان بورس مجدد بارگزاری شد. شرکت قبلا نتایج حاصل از فروش حق‌تقدم‌های استفاده نشده را به شرح ذیل در کدال منتشر کرده بود:

مبلغ فروش حق‌تقدم‌های استفاده نشده: ۸/ ۲‌میلیارد تومان

هزینه‌ها و کارمزدهای مربوط به فروش حق‌تقدم‌های استفاده نشده: ۴/ ۹۸‌میلیون تومان

خالص وجوه ناشی از فروش حق‌تقدم‌های استفاده نشده: ۷/ ۲میلیارد تومان

تعداد حق‌تقدم‌های استفاده نشده: ۴,۵۶۲,۸۶۸ سهم

مبلغ متعلق به هر حق‌تقدم: ۸/ ۵۹۶تومان