پارس (پتروشیمی پارس)

این شرکت در مهر ماه توانسته است ۳۱۶۲‌میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش برساند که در حدود ماه قبل است. از نظر مقداری، شرکت حدود ۲۰۵‌هزار تن از محصولات خود را به فروش رسانده که ۱۷‌درصد نسبت به شهریور کاهش داشته است. اما با توجه به افزایش نرخ فروش در مهر ماه، میزان کاهش مبلغ فروش نسبت به شهریور ناچیز بوده است. نرخ فروش اتان، پروپان، بوتان و استایرن منومر به ترتیب با رشد ۲، ۲۳، ۱۲ و ۸‌درصدی به ۲/ ۷، ۲/ ۱۸، ۶/ ۱۶ و ۲/ ۲۶‌میلیون تومان به ازای هر تن رسیده است. در نهایت فروش شرکت از ابتدای سال مالی با ۱۰۴‌درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال مالی قبل به ۲۴هزار و ۲۶۴‌میلیارد تومان رسیده است.

   قرن (پدیده شیمی قرن)

«قرن» در مهرماه ۱۶۹‌میلیارد تومان فروش ثبت کرد که ۳۸‌درصد نسبت به فروش ۲۷۴‌میلیارد تومانی ثبت شده در شهریور افت داشته است. شرکت در این ماه ۲۸۶۱تن محصول بهداشت شخصی فروخته که نسبت به ماه گذشته ۳۸‌درصد افت داشته است. فروش شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون ۱۲۲۶‌میلیارد تومان است که نشان از رشد ۵۵‌درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

   گروه صنعتی پاکشو (پاکشو)

پاکشو در مهرماه ۴۴۷‌میلیارد تومان فروش ثبت کرد که ۲۴‌درصد نسبت به فروش ۵۹۲‌میلیارد تومانی ثبت شده در شهریور افت داشته است. این شرکت در این ماه ۱۳هزار و ۷۰۳تن مایعات فروخته که نسبت به ماه گذشته ۱۲‌درصد افت داشته است. فروش شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون ۲۸۴۱‌میلیارد تومان است که نشان از رشد ۷۳‌درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

   فولاد کاوه جنوب کیش (کاوه)

فولاد کاوه جنوب کیش در مهر ماه ۲۱۱۷‌میلیارد تومان فروش داشته و مجموع فروش ۷ماهه شرکت به ۹۷۹۹‌میلیارد رسیده است. در مدت مشابه سال گذشته این عدد ۵۵۴۷‌میلیارد بوده است. مبلغ فروش مهر ماه به نسبت ماه قبل رشد ۵۱‌درصدی داشته است.  تولید شرکت در مهرماه به بیش از ۱۴۸‌هزار تن بیلت رسیده است. ماه پیش این عدد ۱۰۵‌هزار تن بوده است. مقدار فروش شمش این ماه با رشد ۶۰‌درصدی نسبت به ماه قبل به حدود ۱۴۸‌هزار تن رسیده است.  نرخ فروش بیلت صادراتی شرکت با رشد ۴‌درصدی نسبت به ماه قبل به ۱۴هزار و ۸۰۰تومان به ازای هر کیلو رسیده است.

   داروسازی تولید دارو (دتولید)

داروسازی تولید دارو در مهر ماه به فروش ۱۲‌میلیارد تومانی رسید که نسبت به ماه قبل افت حدود ۲۲‌درصدی را نشان می‌دهد.  حجم فروش شرکت در مجموع، ۳‌درصد افت نسبت به شهریور ماه داشته است و نرخ فروش مایعات که مهم‌ترین محصول شرکت است با کاهش ۲۴‌درصدی نسبت به ماه قبل همراه شده است.  «دتولید» در ۷ ماه نخست سال‌جاری ۱۱۱‌میلیارد تومان فروش داشته که این عدد در مدت مشابه سال قبل ۲۰۶‌میلیارد تومان بوده است.