شرکت در این ماه ۲۷ هزار دستگاه خودرو تولید کرده در حالی که میانگین تولید ماهانه سال گذشته ۴/ ۲۶هزار دستگاه و ۶ ماهه ۶/ ۲۷هزار دستگاه بوده است. این خودروساز در مهر ماه ۶/ ۱۸هزار دستگاه خودرو فروخته، در حالی که میانگین فروش ماهانه سال گذشته ۸/ ۲۴هزار دستگاه و ۶ ماهه ۷/ ۲۸هزار دستگاه بوده است.

براساس آمارها، «خساپا» در مهرماه به‌طور میانگین هر دستگاه خودرو را به قیمت ۱۱۰ میلیون تومان فروخته است. میانگین این نرخ در سال گذشته ۵۴ میلیون تومان بوده و در ۷ ماهه ۹۶ میلیون تومان شده است.

ایران‌خودرو: شرکت ایران‌خودرو در مهرماه توانست فروش ۵۴۳۲میلیاردی را به ثبت برساند؛ رقمی که نسبت به شهریور ۲۵درصد افزایش داشته است. مبلغ فروش مجموع ۷ ماه اول سال به ۳۱هزار و ۷۶۵میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۸۸ درصد رشد داشته است.

مقدار فروش شرکت در این ماه ۳۴هزار دستگاه گزارش شده که این عدد برای ماه قبل برابر با ۳۰ هزار دستگاه بوده است. شرکت در مهر تولید ۳۶ هزار دستگاه را گزارش کرده است. میانگین تولید ماهانه شش ماه اول سال ۳۴ هزار دستگاه بوده است. براساس آمارها ۵۳ درصد فروش شرکت در ماه ابتدایی پاییز از محل گروه پژو بوده است (۲۲ هزار دستگاه و ۲۸۸۳میلیارد تومان درآمد). گروه دنا نیز با ۴ هزار دستگاه و ۱۲۹۸میلیارد تومان، ۲۴ درصد از درآمد این ماه را شکل داده است. متوسط نرخ فروش محصولات در سال ۹۹ معادل ۸۹ میلیون تومان بوده که در مهر ماه امسال به ۱۵۷ میلیون تومان به ازای هر دستگاه رسیده است. نرخ فروش گروه پژو، سمند و دنا (محصولات پر فروش) به ترتیب در این ماه ۱۲۷، ۱۴۳ و ۳۰۲ میلیون تومان گزارش شده است.

پارس‌خودرو: «خپارس» در مهرماه ۲۸۰ میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به ماه قبل از آن ۷۰ درصد افت نشان می‌دهد. همچنین این رقم نسبت به میانگین درآمد ماهانه ۶ ماه ابتدای سال ۵۹درصد کمتر بوده است. از لحاظ مقداری در مهرماه ۹۲۳۹ دستگاه خودروی مختلف فروخته شده که نسبت به ماه قبل از آن ۳۸ درصد افت داشته است.

به‌طور کلی در ۷ ماه ابتدای سال مالی این شرکت حدود ۴۳۳۶ میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ برابر شده است. از لحاظ مقداری طی این ۷ ماه حدود ۷۲ هزار محصول فروخته شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۴درصد رشد داشته است.