وی افزود: تمام خدمات ما به صورت Hardware است که برای کیفیت و سرعت سرویس‌‌‌ها بسیار بهتر عمل می‌کند. به گفته وی شرکت‌هایی مانند «وی او دی‌‌‌ها» با این خدمات می‌توانند کیفیت بهتری را تجربه کنند.

مدیرعامل افرانت با تاکید بر اینکه در کمتر از یک سال توانستیم این موارد را پیاده‌سازی کنیم، ابراز امیدواری کرد که به زودی سهمی قابل‌توجه در بازار پیدا خواهند کرد و به زودی اخبار خوبی دراین‌باره خواهند داشت.

وی درباره فعالیت‌های جدید افرانت مثل فعالیت در لایه ابری اضافه کرد: افرانت در هر سه لایه iaas ،   paas  و saas فعالیت دارد و به زودی بحث API مارکت پلیس را نیز در این زمینه عرضه می‌کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر طرح صیانت گفت: این طرح اگر به درستی اجرا شود می‌تواند مانع از خروج دیتا و ارز از کشور شود. وی ادامه داد: زمانی که می‌توانیم دیتا را در کشور داشته باشیم و سرویس‌‌‌ها را در داخل هاستینگ کنیم، چرا دیتاها را به خارج کشور ببریم و ترافیک بین‌الملل ایجاد کنیم؟ ما این امکانات را داریم و آن را انجام نمی‌‌‌دهیم و کاری می‌‌‌کنیم که هزینه‌‌‌های ارزی برای ورود و خروج دیتا بسیار زیاد شود، در صورتی که می‌توان بسترسازی کرد و از این دیتا نهایت استفاده را برد.

مدیرعامل افرانت با تاکید بر اینکه در دنیای آینده نبرد بر سر دیتاست اضافه کرد: با این طرح ایران می‌تواند در این زمینه قدرتمند عمل کند.  وی تاکید کرد: در آینده هر کشوری که دیتا را داشته باشد و بتواند آن را آنالیز کند برنده خواهد بود و در مسائل مختلفی نظیر اینترنت اشیا و اینترنت ۵G و VR و... که آینده فناوری هستند نیز «دیتا» مهم‌ترین فاکتور است.  باذرجانی تاکید کرد: رویکرد مسوولان در طرح صیانت حمایت از تولیدات و محصولات داخل است.  وی در ادامه با اعلام فعالیت‌های افرانت در ۶ رشته فناوری اعلام کرد: این شرکت گواهینامه‌‌‌های گوناگونی نظیر گواهینامه شرکت‌های دانش‌بنیان دارد و بیش از ۱۲۵ مشتری در بین شرکت‌های دانش‌‌‌بنیان دارد.  باذرجانی ظرفیت فعلی دیتاسنتر افرانت را در حال حاضر ۲۰۰ رک اعلام کرد و گفت: به زودی این ظرفیت به ۲۴۰ رک خواهد رسید و تا پایان سال ۱۴۰۴ به ۱۲۰۰ رک می‌رسد.  وی در پاسخ به سوال «دنیای‌اقتصاد» در زمینه افزایش بهای تمام شده و هزینه‌های شرکت گفت: با تورم بالایی که در اقتصاد وجود دارد هزینه‌های افرانت نیز مانند بقیه صنایع افزایش یافته اما سود خالص شرکت پایدار بوده است. وی با اشاره به اهمیت سود پایدار در شرکت‌ها تصریح کرد: سرمایه‌گذاری‌هایی که انجام داده‌ایم در آینده سود‌های مناسبی برای شرکت ایجاد خواهد کرد.