«دسینا» : شرکت دارویی سینا در آبان‌ماه با ثبت فروش ۷۹‌میلیارد تومانی موفق شد رکورد درآمد ماهانه خود را جابه‌جا کند. مبلغ فروش شرکت در آبان نسبت به ماه مهر ۲۲‌درصد و نسبت به میانگین ۷ ماه گذشته ۵۸‌درصد رشد نشان می‌دهد. جمع مبلغ فروش شرکت در دوره ۸ ماه منتهی به آبان سال‌جاری با رشد ۷۲‌درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته به ۴۳۰‌میلیارد تومان رسید. مقدار فروش قطره و اسپری استنشاقی شرکت در آبان نسبت به مهر به ترتیب ۳۰‌درصد افزایش و ۴‌درصد کاهش یافته است. نرخ فروش این محصولات بدون تغییر نسبت به ماه گذشته به ترتیب برابر با ۴/ ۵ و ۶/ ۲۷ میلیون تومان به ازای هر ‌هزار عدد گزارش شده است.

  «فولاژ»: فولاد آلیاژی ایران در آبان نزدیک به ۹۲۰‌میلیارد تومان فروش ثبت کرد که ۲۷‌درصد نسبت به فروش ۷/ ۷۲۱میلیارد تومانی ثبت شده در مهر، افزایش داشته است. مقدار فروش شرکت در مهر ۳۰‌هزار تن بوده که با افزایش ۳۸‌درصدی به ۴۲‌هزار تن در آبان رسیده است. مقدار تولیدات شرکت تغییر چندانی نداشته و از ۵/ ۴۱ هزار تن به ۲/ ۴۲ هزار تن افزایش داشته است. نرخ فروش محصول آلیاژی ۱۰‌درصد نسبت به مهر کاهش داشته اما نرخ قطعات ثابت مانده است. فروش شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون به ۵۸۳۰‌میلیارد تومان رسیده که ۶۱‌درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد. مقدار فروش شرکت ۱۶‌درصد کاهش داشته و به ۲۶۷‌هزار تن در این مدت رسیده است که دلیل اصلی آن محدودیت‌های مصرف برق در تابستان بود.

  «خراسان »: این شرکت طی ۸ ماه گذشته با نوسان بسیار اندکی هر ماه ۳۱ هزارتن به طور متوسط آمونیاک تولید کرده است. مقدار فروش اوره داخلی شرکت در مهر ماه ۱۸‌هزار تن (میانگین امسال ۱۸‌هزار تن)، اوره صادراتی ۱۳‌هزار تن (میانگین ۹۹ برابر ۲۳‌هزار تن و سال‌جاری ۲۴‌هزار تن) و ملامین ۱۷۰۰ تن (۱۶۰۰ تن میانگین سال ۱۴۰۰) گزارش شده است. فروش‌های شرکت در فصل بهار به ترتیب از فروردین ۲۳۶، ۲۷۳ و ۳۳۰‌میلیارد تومان بود و در تیر ۳۴۶ و در مرداد ۲۶۴‌میلیارد ثبت شده است و در شهریور هم عدد رکورد فروش تاریخ شرکت را با ۶۱۷‌میلیارد تومان دارد. این شرکت در مهرماه ۵۳۴ و در آبان ۴۵۷‌میلیارد تومان فروش داشته است. نرخ اوره صادراتی به صورت ریالی رشد ۷‌درصدی نسبت به ماه قبل دارد و احتمالا حدود ۴۳۳ دلار به فروش رسیده که حدود نرخ‌های انتهای شهریور مجلات برای نرخ‌های صادراتی ایران است. در ماه آبان انبارش محصولات شرکت سبب شده است مبلغ فروش چشمگیر نباشد.