خپارس: پارس‌خودرو در آبان ماه فروش حدود ۱۳۲‌میلیارد تومانی را به ثبت رساند که این عدد برای ماه گذشته ۲۷۹‌میلیارد تومان بوده است. مقدار فروش کل محصولات در آبان ماه ۶۳۰۰ دستگاه گزارش شده که این عدد برای ماه گذشته ۹۲۰۰ دستگاه بوده است. نرخ فروش گروه Q۲۰۰ در آبان‌ماه برابر با ۸۱۸‌میلیون ریال به ازای هر دستگاه گزارش شده که نسبت به ماه گذشته تقریبا بدون تغییر مانده است. فروش شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون به حدود ۴۶۰۰‌میلیارد تومان می‌رسد که ۱۷۳‌درصد بیشتر از سطح فروش در مدت مشابه سال گذشته است. مقدار فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل۴۱‌درصد افزایش داشته است.

غمارگ: مارگارین در یازدهمین ماه از سال مالی منتهی به ۳۰ آذر، ۱۸۸‌میلیارد تومان فروش ثبت کرد که ۱۳‌درصد نسبت به ماه مهر رشد نشان می‌دهد. فروش آبان ماه شرکت، ۴۰‌درصد بیش از متوسط ۱۰ ماه قبلی سال مالی است. شرکت در آبان ماه بالغ بر ۱۳‌هزار تن روغن نباتی به‌فروش رسانده که ۴‌درصد بیش از ماه مهر و ۲۱‌درصد بیش از متوسط ۱۰ ماهه است. نرخ این محصول در آبان با ۵‌درصد افزایش نسبت به مهر و ۱۵‌درصد افزایش نسبت به متوسط ماه‌‌‌های قبل همراه بوده است. در مجموع ۱۱ ماه طی شده از سال مالی، مقدار تولید و فروش روغن نباتی شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۲۴ و ۱۹‌درصد رشد نشان می‌دهد. مجموع فروش شرکت نیز با ۹۴‌درصد افزایش به ۱۵۳۲‌میلیارد تومان رسیده است.

شپاکسا: سال مالی این شرکت، منتهی به آذرماه است.«شپاکسا» در آبان ماه فروش حدود ۳۰۴‌میلیارد تومانی را به ثبت رساند که نسبت به ماه گذشته ۱۱‌درصد رشد داشته و نسبت به میانگین درآمد ماهانه ۱۰ ماه ابتدای سال مالی ۵۹‌درصد بیشتر بوده است. این شرکت در آبان ماه حدود ۷/ ۱۳هزار تن محصول مختلف فروخته که نسبت به ماه گذشته ۱۴‌درصد رشد داشته است. نرخ فروش پودرهای صادراتی نسبت به ماه گذشته ۵/ ۴ درصد رشد داشته است. فروش شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون به ۲۲۱۴‌میلیارد تومان می‌رسد که ۸۷‌درصد بالاتر از سطح فروش در مدت مشابه سال گذشته است. مقدار فروش شرکت در این ۱۱ ماه، حدود ۱۱۲‌هزار تن محصول بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹‌درصد بیشتر بوده است.

شرانل : در آبان‌ماه این شرکت ۶۵هزار و ۸۴۹ مترمکعب محصول تولید کرده است. میانگین تولیدات سال قبل ۴۷‌هزار و ۹۹۵مترمکعب بوده و در ۶ ماهه امسال به ۴۶هزار و ۳۳۶ مترمکعب رسیده است. در ماه مورد گزارش فروش ۶۴هزار و ۴۲۳ مترمکعب محصول گزارش شده که یک رکورد برای شرکت محسوب می‌شود. متوسط فروش ماهانه سال ۹۹، ۴۹‌هزار و ۳۲ مترمکعب بوده و میانگین فروش ۶ ماهه نیز به ۴۵‌هزار و ۹۷۲ مترمکعب رسیده است. شرکت فروش فوق‌‌‌العاده یک‌هزار و ۵۳‌میلیارد تومانی را به ثبت رسانده، میانگین فروش ماهانه سال ۹۹، ۴۳۱‌میلیارد تومان بوده و در ۶ماهه سال‌جاری به ۶۲۱‌میلیارد تومان رسیده است. در این ماه نرخ فروش روغن پایه داخلی ۷/ ۲۴۰ هزار ریال و نرخ روغن موتور داخلی نیز ۵/ ۲۷۳ هزار ریال بوده است. میانگین نرخ فروش شش ماه گذشته این دو محصول به ترتیب ۱۴۸‌هزار و ۲۳۹‌هزار ریال بوده است.

پاکشو : پاکشو در آبان ماه فروش ۴۰۹‌میلیارد تومانی داشته است و جمع فروش ۸ ماهه به ۳۲۴۹‌میلیارد تومان رسیده است. کل فروش سال مالی قبل ۳۶۸۰‌میلیارد تومان بوده که میانگین ماهیانه ۳۰۷‌میلیاردی را داشته است. این شرکت در این ماه ۳/ ۱۹هزار تن محصول تولید کرده در حالی که میانگین ماهانه تولید سال قبل ۲۳‌هزار تن و ۷ ماهه ۴/ ۲۱ هزار تن بوده است. جمع تولید ۸ ماهه ۱۶۹‌هزار تن شده است. فروش گروه صنعتی پاکشو در این ماه ۸/ ۲۰ هزار تن بوده و میانگین فروش ماهانه سال قبل ۶/ ۲۲ هزار تن و ۷ ماهه ۲۱‌هزار تن بوده است. جمع فروش ۸ ماهه ۱۶۹‌هزار تن شده است. این تولیدکننده شوینده در آبان ماه هر کیلو محصول را به نرخ ۱۹۶۰۰ تومان فروخته که در حد ماه گذشته است. شرکت محصولات خود را در سال‌جاری با نرخ ۱۹‌هزار و در سال گذشته با نرخ ۱۳‌هزار تومان فروخته است.

پیزد : این شرکت به‌طور میانگین هر ماه ۲۵۲۹ تن تولید داشته که در مهر ماه تولید ۲۲۲۹ تنی را گزارش کرد و در آبان توانسته تولید ۲۷۲۴ تنی داشته باشد و تولید ۸ ماهه خود را به ۲۰هزار و ۲۴۳ تن برساند. «پیزد» هر ماه به‌طور میانگین ۲۶۱۲ تن فروش را گزارش کرده است. در مهر فروش ۲۲۹۶ تنی داشت و در آبان فروش ۲۵۶۴ تن را گزارش کرده و توانسته فروش ۸ ماهه خود را به ۲۰هزار و ۸۹۷ تن برساند. شرکت یادشده به‌طور میانگین هر ماه ۱۵۰‌میلیارد تومان فروش ثبت کرده است که مبلغ فروش مهر ماه برابر با ۱۳۶‌میلیارد تومان بود و در آبان نیز توانسته فروش ۱۵۱‌میلیارد تومانی را گزارش کند. فروش شرکت در هشت ماه برابر با ۱۱۹۹ ‌میلیارد تومان است. نرخ فروش هر کیلو تایر رادیال در مهر ماه ۵۹۸‌هزار ریال بوده که در آبان نسبت به ماه گذشته افت ۳‌درصدی داشته و برابر با ۵۷۸‌هزار ریال ثبت شده است. متوسط نرخ فروش هر کیلو تایر رادیال در ۷ ماه اخیر ۵۸۹‌هزار ریال بوده است.