در سوی دیگر «پیزد» هر ماه به‌طور میانگین ۲۶۱۲ تن فروش را گزارش کرده است. این رقم در مهر ۲۲۹۶ تن و در آبان ۲۵۶۴ تن گزارش شده است، بنابراین شرکت توانسته فروش ۸ ماهه خود را به ۲۰هزار و ۸۹۷ تن برساند.

شرکت به‌طور میانگین هر ماه ۱۵۰‌میلیارد تومان فروش ثبت کرده است که مبلغ فروش مهر برابر با ۱۳۶‌میلیارد تومان بود و در آبان نیز توانسته فروش ۱۵۱‌میلیارد تومانی را گزارش کند. فروش شرکت در ۸ ماه برابر با ۱۱۹۹‌میلیارد تومان است.  نرخ فروش هر کیلو تایر رادیال در مهر ماه ۵۹۸‌هزار ریال بوده که در آبان نسبت به ماه گذشته افت ۳‌درصدی داشته و برابر ۵۷۸هزار ریال ثبت شده است. متوسط نرخ فروش هر کیلو تایر رادیال در ۷ ماه اخیر ۵۸۹هزار ریال بوده است.

پکویر: «پکویر» در آبان ماه فروش ۱۶۷‌میلیاردی را به ثبت رسانده است، در حالی که میانگین فروش ۱۰ ماه اول سال مالی ۱۵۷‌میلیارد تومان بوده است. جمع فروش ۱۱ ماه این شرکت به رقم ۱۷۳۲‌میلیارد تومان رسیده است. جمع فروش سال گذشته ۱۱۳۱ میلیارد بوده است. کویرتایر در سال مالی گذشته به طور متوسط هر ماه ۲۵۰۵ تن تایر تولید کرده بود. این عدد در آبان ۲۷۴۳ تن بوده و میانگین ۱۰ ماهه اول سال مالی ۲۴۱۰ تن بوده است.  «پکویر» در سال مالی گذشته به طور متوسط هر ماه ۲۴۶۸ تن تایر فروخته بود. این عدد در آبان ماه ۲۴۰۲ تن و میانگین ۱۰ ماهه اول سال ۲۳۵۵ تن بوده است.  میانگین نرخ فروش تایر در سال مالی گذشته ۳۹هزار تومان به ازای هر کیلوگرم بوده. در آبان نرخ فروش ۶۵ هزار و ۳۸۴ تومان بوده که ۵‌درصد بالاتر از ماه گذشته است. شرکت، تایر را در ۱۱ ماهه سال‌جاری به نرخ ۶۶هزار و ۷۱۱ تومان به ازای هر کیلوگرم فروخته است.  

پتایر : ایران تایر در آبان فروش ۱۰۴‌میلیارد تومانی داشته و جمع فروش ۸ ماهه را به ۹۰۳‌میلیارد رسانده است. میانگین فروش ۷ ماه ابتدایی سال ۱۱۴‌میلیارد تومان بوده است. همچنین میانگین فروش ماهانه و مجموع فروش سال مالی قبل به ترتیب ۹۴ و ۱۱۲۷‌میلیارد تومان بوده است.  شرکت در این ماه ۲۴۰۹ تن محصول تولید و ۸۴۱ تن فروخته است. جمع تولید ۸ ماهه شرکت ۱۷هزار و  ۲۲۰ تن و جمع فروش ۱۶هزار و ۴۰۲ تن شده است. شرکت در سال گذشته ۲۷هزار و ۵۸۶ تن محصول تولید و ۲۷هزار و ۶۳۵ تن فروخته است. عمده محصولات شرکت، تایر بایاس و تایر رادیال سیمی است.  نرخ فروش تایر رادیال سیمی در این ماه ۵۴هزار و ۸۵۶ تومان به ازای هر کیلوگرم بوده است. شرکت این محصول را در ۸ ماهه سال‌جاری با نرخ ۵۴ هزار ۸۹۸ تومان و در سال گذشته با نرخ ۴۰هزار و ۲۰۰ تومان فروخته است.

پکرمان : تولید این شرکت در آبان ۸۱۵۶ تن اعلام شده است. میانگین تولید ماهانه سال ۹۸، ۶۴۷۸ و سال ۹۹، ۷۶۰۵ و ۶ماهه ۱۴۰۰، ۷۱۵۰ تن بوده است. فروش شرکت ۷۶۴۰ تن گزارش شده است. میانگین ماهانه فروش سال ۹۹ و سال ۹۸ نیز به ترتیب ۷۰۷۹ و ۶۳۱۴ تن بوده و در ۶ماهه به ۷۶۲۲ تن رسیده است.  در این شرکت در آبان فروش ۴۱۴‌میلیارد تومانی به ثبت رسیده است. میانگین فروش ماهانه سال گذشته ۲۸۰ و ۶ ماهه سال‌جاری ۴۱۰‌میلیارد تومان بوده است.

نرخ فروش تایر رادیال در آبان ۵۴۶‌هزار ریال و در مهر ۵۳۷‌هزار ریال گزارش شده، همچنین میانگین نرخ فروش سال ۹۹ و ۹۸ به ترتیب ۳۹۳هزار و ۲۲۶هزار ریال بوده است.