های‌‌‌وب : این شرکت خدمات اینترنتی در آبان ۲۰۱میلیارد تومان درآمد کسب کرده است که ۶‌درصد نسبت به مهرماه کاهش نشان می‌دهد. همچنین این رقم نسبت به متوسط هفت‌ماه گذشته ۷‌درصد نزول داشته است.  مهم‌ترین قلم درآمد این شرکت از ارائه خدمات عمده‌فروشی و استفاده از امکانات توسط سایر شرکت‌های دارنده پروانه است که در آبان ۹‌درصد نسبت به مهرماه رشد داشته، اما ۲۷‌درصد پایین‌تر از متوسط ماه‌های قبل است.  های‌‌‌وب در هشت‌ماه نخست سال‌جاری جمعا ۱۷۲۲میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۵‌درصد رشد یافته است.

دفارا: داروسازی فارابی در آبان ۷۱میلیارد تومان فروش ثبت کرد که ۲۲‌درصد بالاتر از مهرماه بود و نسبت به متوسط هفت‌ماه گذشته هم ۴۲‌درصد رشد نشان می‌دهد.  فروش انواع کپسول نسبت به مهرماه ۴‌درصد در مقدار کاهش داشته، اما با افزایش نرخ ۶درصدی همراه بوده است.

 نرخ این دسته محصول نسبت به متوسط هفت‌ماهه ۱۴‌درصد رشد داشته است. فروش شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون ۴۱۹میلیارد تومان است که از افت ۲۱درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته حکایت دارد.

غکورش: صنعت غذایی کورش در آبان ۴۴۴میلیارد تومان فروش داشت که حدود ۱۴‌درصد کمتر از ماه گذشته است. فروش شرکت در این ماه ۲۱‌درصد نسبت به متوسط ماه‌های قبلی افت نشان می‌دهد. کاهش در فروش کنجاله و دانه روغنی به‌رغم افزایش فروش روغن خوراکی باعث کاهش مقدار فروش کلی شده است. فروش روغن خوراکی شرکت در ماه آبان ۲۳هزار و ۹۸۱تن بوده که نسبت به ماه مهر ۶‌درصد افزایش داشته است. نرخ این محصول در آبان ۷‌درصد کمتر از مهرماه و ۲‌درصد کمتر از متوسط هفت‌ماهه گزارش شده است.  به‌طور کلی در هشت‌ماه ابتدای سال مالی، این شرکت ۴۳۶۸میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۶‌درصد رشد نشان می‌دهد.