شبصیر: تولیدات پتروشیمی قائد بصیر با نماد «شبصیر» در آبان ۲۰۶‌میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به ماه گذشته آن ۲۲‌درصد کاهش داشته و نسبت به میانگین درآمد ماهانه ۷ ماه ابتدای سال ۲‌درصد بیشتر بوده است. از لحاظ مقداری هم این شرکت در آبان ماه ۳‌هزار تن محصول فروخته که نسبت به ماه قبل خود ۳۰‌درصد افت داشته است. یکی از محصولات مهم «شبصیر» گرانول ABS است که نرخ فروش آن در آبان نسبت به مهر ماه ۱۱‌درصد رشد داشته است. بر اساس آمارهای ماهانه، در ۸ماه ابتدای سال مالی این شرکت حدود ۱۶۱۴‌میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ برابر شده است.

دکپسول : شرکت دارویی تولید ژلاتین کپسول ایران به طور متوسط در سال‌های ۹۸، ۹۹ و ۶ ماهه‌‌ ۱۴۰۰ به ترتیب ۵۲۱، ۵۲۸ و ۵۳۸‌میلیون عدد پوکه کپسول دارویی تولید کرده است. این رقم در مهر، ۵۲۲‌میلیون عدد و در آبان با ۲‌درصد افزایش نسبت به ماه اخیر، ۵۳۶‌میلیون عدد گزارش شد.  به سبب ماهیت فعالیت شرکت، مقدار تولید و فروش در اکثر ماه‌ها برابر هستند. میانگین فروش سال ۹۸ و ۹۹ به ترتیب ۵۲۵ و ۵۳۱‌میلیون عدد ثبت شد و در نیمه ابتدایی سال‌جاری به ۵۴۴‌میلیون عدد رسید. به علاوه این شرکت موفق به ثبت فروش ۵۵۰‌میلیونی در مهر و ۵۴۰‌میلیونی در آبان شد.

در آخرین ماه مورد گزارش، شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران، درآمد ۳۴‌میلیاردی ثبت کرده است. این در حالی است که متوسط درآمد ۷ ماهه‌‌ ابتدایی و سال گذشته، ۶/ ۲۷ و ۳/ ۱۵میلیارد تومان بوده است.  شرکت در مهر ماه ۲۰‌درصد افزایش نرخ داشت، در نیمه‌‌ امسال نرخ ۴۸ تومان بود و در مهر و آبان به ۶۳ تومان رسید.

دعبید: درآمد آبان ماه شرکت داروسازی دکتر عبیدی که سال مالی منتهی به آذر دارد، ۲۶۴‌میلیارد تومان بوده، رقمی که نسبت به مهرماه ۲۳‌درصد رشد داشته است. همچنین این میزان درآمد نسبت به متوسط ماه‌های قبلی ۴۶‌درصد رشد نشان می‌دهد. اگرچه مقدار فروش شرکت با ۴۸‌درصد رشد نسبت به ماه قبل همراه است، اما مقدار تولید ۱۵‌درصد کمتر از ماه قبلی گزارش شده است. نرخ فروش گروه قرص ۱۰‌درصد کمتر از مهر ماه و ۹‌درصد کمتر از متوسط ماه‌‌‌های قبل بوده اما نرخ فروش کپسول‌ها ۵‌درصد رشد نسبت به مهر ماه و ۲۲‌درصد نسبت به متوسط ماه‌های قبل داشته است. مجموع فروش شرکت در ۱۱ ماه گذشته از سال مالی، ۲۰۷۱‌میلیارد تومان است که ۵۶‌درصد نسبت به مدت مشابه دوره گذشته رشد داشته است.

کپرور: «کپرور» در آبان ۷۷‌میلیارد تومان فروش ثبت کرد که ۳‌درصد نسبت به فروش ۷۵‌میلیارد تومانی ثبت شده در مهر رشد داشته است. شرکت در این ماه ۲۰هزارو۵۰ تن زغال‌سنگ کنسانتره کک شو فروخته که نسبت به ماه گذشته ۳‌درصد افت داشته است. فروش شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون ۶۳۲‌میلیارد تومان است که نشان از رشد ۱۱۰‌درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

چدن: «چدن» در آبان ماه به فروش حدود ۴۷‌میلیارد تومانی رسید که نسبت به مهر ماه ۴‌درصد کاهش و نسبت به میانگین ۷ ماه گذشته ۴‌درصد افزایش را نشان می‌دهد. این شرکت توانسته در ۸ ماه نخست سال‌جاری مجموعا ۳۶۶‌میلیارد تومان فروش به ثبت برساند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۵‌درصد رشد داشته است.  مقدار فروش کل شرکت حدود ۹۲۰ تن بوده که نسبت به ماه گذشته ۶‌درصد افزایش داشته است. نرخ فروش غلتک نسبت به ماه قبل با افت ۱۱‌درصدی همراه بوده است.

شپاکسا: سال مالی «شپاکسا» منتهی به آذرماه است. این شرکت در آبان ماه فروش حدود ۳۰۴‌میلیارد تومانی را به ثبت رساند که نسبت به ماه گذشته ۱۱‌درصد رشد داشته و نسبت به میانگین درآمد ماهانه ۱۰ ماه ابتدای سال مالی ۵۹‌درصد بیشتر بوده است. شرکت در آبان ماه حدود ۷/ ۱۳ هزارتن محصول مختلف فروخته که نسبت به ماه گذشته ۱۴‌درصد رشد داشته است. نرخ فروش پودرهای صادراتی نسبت به ماه گذشته ۵/ ۴ درصد رشد داشته است. فروش شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون به ۲۲۱۴‌میلیارد تومان می‌رسد که ۸۷‌درصد بالاتر از سطح فروش در مدت مشابه سال گذشته است. مقدار فروش شرکت در این ۱۱ ماه، حدود ۱۱۲‌هزار تن محصول بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹درصد بیشتر بوده است.