شپترو: شرکت پتروشیمی آبادان در اطلاعیه‌‌‌ای تحت عنوان «طرح دعوی له شرکت» اعلام کرد که پس از اخذ رای داوری در خصوص پرونده آتش سوزی واحد ۶۰۰ مجتمع به طرفیت بیمه پارسیان، این شرکت به منظور احقاق حقوق خود دادخواست بدوی مبنی بر درخواست اجرای رای داور را به شرح ذیل پیوست تقدیم دادگاه کرد:  «ریاست محترم دادگستری شهرستان تهران، احتراما به استحضار می‌‌‌رساند بر اساس مستندات دعوا مقرر شده، چنانچه در خصوص موضوع قرارداد بین پتروشیمی آبادان و خوانده اختلافی پیش آید مورد اختلاف از طریق داوری حل و فصل شود. با عنایت به اینکه در خصوص قرارداد بین طرفین اختلاف‌نظر وجود داشته و به‌رغم صدور رای داور و ابلاغ آن در تاریخ ۲۶/ ۰۸/ ۱۴۰۰ متاسفانه خوانده اقدامی در جهت اجرای آن نکرده است، بنابراین با توجه به اینکه ادامه شرایط فعلی موجب بروز مشکلاتی برای اینجانب شده از دادگاه محترم استدعا دارد نسبت به اجرای رای داور اقدام لازم به عمل آید.»

غگرجی: شرکت بیسکویت گرجی اعلام کرد که این شرکت در نظر دارد ماشین‌‌‌آلات مستعمل تولید را از طریق مزایده عمومی به فروش برساند. بنابراین از کلیه داوطلبان حقیقی یا حقوقی دعوت به عمل می‌‌‌آید به منظور خرید اسناد مزایده پس از واریز مبلغ ۵۰‌میلیون تومان به حساب جاری بانک صادرات ایران شرکت بیسکویت گرجی همراه با معرفی‌نامه از ساعت ۹ الی ۱۶ از تاریخ درج آگهی به دبیرخانه کمیسیون این شرکت مراجعه کرده و پیشنهادهای کتبی خود را در پاکت‌های در بسته حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۲۴/ ۰۹/ ۱۴۰۰ به دبیرخانه مذکور ارائه و رسید دریافت کنند.

وملل: موسسه اعتباری ملل از برگزاری مزایده عمومی املاک و مستغلات و سرمایه‌گذاری‌های مازاد موسسه اعتباری ملل (نوبت سوم) خبر داد. بر این اساس شرکت اعلام کرد که در نظر دارد سهام خود در شرکت‌های مشروحه در آگهی مزایده را به افراد حقیقی یا حقوقی متقاضی و واجد شرایط بر اساس قیمت پایه اعلامی به بالاترین قیمت پیشنهادی و به صورت نقد یا اقساط واگذار کند.

تمدن: تامین سرمایه تمدن از پذیرش تعهد پذیره‌‌‌نویسی و بازارگردانی اوراق مرابحه کرمان موتور (کرمان ۳۹) با سررسید ۳ ساله و نرخ ۱۸‌درصد سالیانه از تاریخ انتشار خبر داد. مبلغ تعهد یک‌میلیون تومان و تاریخ پذیرش تعهد ۱۷/ ۰۹/ ۱۴۰۰ اعلام شده است.

کچاد: شرکت معدنی‌وصنعتی چادرملو در خصوص افزایش ۲۰۳‌درصدی سود عملیاتی ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۰ نسبت به دوره مشابه سال قبل اعلام کرد که این افزایش به دلیل افزایش ناشی از نرخ فروش محصولات و افزایش در مقدار فروش محصولات مطابق با گزارش تفسیری ارائه شده در صورت مالی حسابرسی شده ۶ ماه نخست سال‌جاری است.