مدیرعامل سبدگردان کاریزما در این مراسم گفت: صندوق اهرمی کاریزما نخستین صندوق اهرمی در بازار سرمایه است که با استفاده از آن می‌توان در شرایط باثبات ۵۰ الی ۲۰۰‌درصد و در شرایط خاص از ۱۰۰ الی ۳۰۰‌درصد و حتی بیشتر اهرم گرفت.

وی با اشاره به اینکه صندوق مزبور از ترکیب ۲ صندوق سرمایه‌گذاری در سهام و صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت تشکیل شده است افزود: سرمایه صندوق در ابتدا ۵۰۰‌میلیارد تومان است که از طریق پذیره‌نویسی تامین خواهد شد اما بعدا امکان افزایش سقف آن وجود دارد. وی با اشاره به اینکه صندوق اهرمی کاریزما سه نوع واحد سرمایه‌گذاری دارد اضافه کرد: امکان سرمایه‌گذاری همزمان برای سرمایه‌گذاران ریسک‌گریز و ریسک‌پذیر در این صندوق فراهم است.  وی عمر صندوق را نامحدود دانست و افزود: حد نصاب این صندوق مانند صندوق‌های عمومی و مدیریت آن با شرکت سبدگردان کاریزماست. به گفته وی این صندوق ۳ نوع واحد سرمایه‌گذاری خواهد داشت؛واحد ممتاز نوع اول که موسسین خریداری خواهند کرد و ۱۰‌میلیارد تومان وارد این صندوق کرده اند؛ ممتاز نوع دوم برای اشخاص ریسک‌پذیری که در پذیره‌نویسی شرکت کرده‌‌‌اند و دنبال اهرم هستند و واحدهای عادی که برای افراد ریسک‌گریزی است که تمایل به بازدهی ثابت دارند.

طیبی بازدهی این صندوق برای سرمایه‌گذاران عادی را ۲۰ تا ۲۵‌درصد اعلام کرد. گفت: خریداران واحدهای عادی منابع را به خریداران واحدهای ممتاز نوع دوم قرض می‌دهند.

وی تصریح کرد: بازارگردانی روی واحدهای صندوق انجام خواهد شد تا قیمت واحدها در بازار انحراف معناداری با ارزش ذاتی پیدا نکند.