دشیری: شرکت شیرین‌دارو در خصوص تغییر بیش از ۳۰‌درصدی در سود عملیاتی ۶ ماهه سال ۱۴۰۰ نسبت به دوره مشابه سال قبل اعلام کرد که در دوره جاری به دلیل افزایش فروش، سود ناخالص شرکت ۱۴۷‌درصد افزایش و به دلیل کاهش و ثبات نسبی نرخ تسعیر ارز در ۶ ماه ابتدای سال سود عملیاتی شرکت ۸۸‌درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش داشته است.

وسینا: بانک سینا از برگزاری مزایده دو ساختمان تملکی واقع در نیاوران با شرایط فروش نقدی به مبلغ ۸۱/ ۱ میلیارد تومان خبر داد.

بورس/ انرژی: شرکت بورس اوراق بهادار تهران و شرکت بورس انرژی ایران طی دو اطلاعیه جداگانه در رابطه با ادغام نمادهای معاملاتی بورس‌‌‌ها اعلام کردند که بازگشت به نامه مورخ ۲۲/ ۰۹/ ۱۴۰۰ مدیریت محترم نظارت بر بورس‌‌‌ها در خصوص اجرای بند ۵ هفتصد و بیست و پنجمین صورتجلسه هیات‌مدیره محترم سازمان بورس و اوراق بهادار در رابطه با ادغام نماد‌‌‌های معاملاتی بورس‌‌‌ها، مقرر شده است در راستای اجرای تدریجی مصوبه مزبور در مرحله سوم، ۵‌درصد از سهام شرکت بورس اوراق بهادار تهران و بورس انرژی ایران متعلق به سهامداران دسته نهادهای مالی و فعالان به دسته سایر اشخاص (نماد بورس و انرژی۳) انتقال یابد و قابلیت معامله برای آنها در نماد بورس و انرژی فراهم شود.

غگل: شرکت گلوکوزان اعلام کرد که در رابطه با ارائه جدول تحلیل حساسیت سود (زیان) هر سهم، سود و زیان هر سهم عمدتا تحت‌تاثیر نرخ جهانی ذرت و نرخ ارز در دسترس است که حدودا بیش از ۸۰‌درصد قیمت تمام شده محصولات را تشکیل و نرخ فروش محصولات بنابر تغییر بهای خرید مواد اولیه ذرت تعیین می‌شود.

در رابطه با میزان بودجه برآوردی فروش نیز، با توجه به پیش‌بینی نرخ مواد اولیه که مآخذ تعیین نرخ‌های فروش محصولات است، نرخ‌های فروش محصولات و در نهایت مبالغ فروش شرکت برآورد شده است.    

ثاخت: شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان اعلام کرد که در نظر دارد تکمیل و بهره‌‌‌برداری فضای طبقه ششم مجتمع تجاری تفریحی سعدی (شیراز) به مساحت مفید ۴/ ۳۷۳۶ مترمربع را با انعقاد قرارداد اجاره بلندمدت از طریق برگزاری مزایده عمومی با شرایط و مشخصات مندرج در اسناد مزایده به شرح ذیل به اشخاص حقیقی یا حقوقی واجد صلاحیت و ارائه دهنده ایده و طرحی جذاب، کاربردی و قابل اجرا که موجب رونق و هم افزایی فعالیت‌ها و صنوف مستقر در مجتمع سعدی شود، واگذار کند.

-  مبلغ پایه مزایده اجاره ماهیانه (از تاریخ انعقاد قرارداد): ۳‌میلیارد ریال

-  نرخ رشد ثابت سالیانه مبلغ اجاره‌بها: ۱۸‌درصد نسبت به سال قبل

-   حداکثر مهلت جهت تکمیل و تجهیز تا شروع بهره‌‌‌برداری: ۱۲ ماه

-   حداکثر مدت زمان بهره‌‌‌برداری پس از تکمیل و راه‌اندازی: ۱۵ سال (تذکر: مدت زمان قرارداد اجاره حداکثر ۱۶ سال است)

-   زمان شروع پرداخت اجاره: پس از مستهلک شدن مبلغ هزینه‌‌‌های انجام شده جهت تکمیل ساخت

- زمان بازگشایی پاکت‌‌‌ها: ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۰۸/ ۱۰/ ۱۴۰۰ در محل سالن کنفرانس شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان