پکویر: کویرتایر در آبان ۱۴۰۰، مبلغ ۸/ ۱۶۶میلیارد تومان درآمد داشته است. این رقم نسبت به ماه قبل ۷/ ۱۹ درصد و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۲/ ۴ درصد افزایش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۲/ ۶۴ درصد افزایش درآمد داشته است.

سال مالی «پکویر» منتهی به پایان آذر ماه است. از این زاویه جمع فروش ۱۱ ماه شرکت به ۱۷۳۲‌میلیارد تومان رسیده است. جمع فروش سال گذشته ۱۱۳۱ میلیارد بوده است.   کویر تایر در سال مالی گذشته به طور متوسط هر ماه ۲۵۰۵ تن تایر تولید کرده بود. این عدد در آبان ۲۷۴۳ تن بوده و میانگین ۱۰ ماه اول سال مالی ۲۴۱۰ تن بوده است.  

پتایر: عمده محصولات ایران‌تایر، تایر بایاس و تایر رادیال سیمی است. این شرکت در آبان فروش ۱۰۴‌میلیارد تومانی داشته است و جمع فروش ۸ ماهه را به ۹۰۳‌میلیارد رسانده است. میانگین فروش ۷ ماه ابتدایی شرکت ۱۱۴‌میلیارد تومان بوده است. شرکت در این ماه ۲۴۰۹ تن محصول تولید و ۱۸۴۱ تن فروخته است. جمع تولید ۸ ماه، ۱۷‌هزار و ۲۲۰ تن و جمع فروش ۱۶‌هزار و ۴۰۲ تن شده است.  نرخ فروش تایر رادیال سیمی در این ماه ۵۴‌هزار و ۸۵۶ تومان به ازای هر کیلوگرم بوده است. شرکت این محصول را در ۸ ماهه سال‌جاری با نرخ ۵۴‌هزار و ۸۹۸ تومان و در سال گذشته با نرخ ۴۰هزار و ۲۰۰ تومان فروخته است.   

پکرمان : تولید این شرکت در آبان‌ماه ۸۱۵۶ تن بوده است. میانگین تولید ماهانه سال ۹۹، ۷۶۰۵ و ۶ماه ۱۴۰۰، ۷۱۵۰ تن بوده است.  «پکرمان» در آبان فروش ۴۱۴‌میلیارد تومانی به ثبت رساند. میانگین فروش ماهانه سال گذشته ۲۸۰ میلیارد تومان و ۶ ماه سال‌جاری ۴۱۰‌میلیارد تومان بوده است. نرخ فروش تایر رادیال در آبان ۵۴‌هزار و ۶۵۱ تومان و در مهر ۵۳‌هزار و ۷۷۶ تومان گزارش شده ، میانگین نرخ فروش سال ۹۹ و ۹۸ به ترتیب حدود ۳۹ و ۲۲‌هزار تومان بوده است.

پاسا: این شرکت در آبان ماه به فروش حدود ۶/ ۸۵ میلیارد تومانی رسید که نسبت به ماه گذشته ۵‌درصد افت را نشان می‌دهد. شرکت در این ماه حدود ۹۱۸ تن تایر به فروش رسانده که نسبت به ماه گذشته ۱۰‌درصد افت داشته است.  نرخ فروش این محصول با ۶‌درصد افزایش نسبت به ماه گذشته در محدوده هر کیلو ۶۷‌هزار و ۵۰۰ تومان تثبیت شده است.