شدوص

شرکت دوده صنعتی پارس در آذر ماه حدود ۱/ ۹۴ میلیارد تومان فروش به ثبت رسانده است، رقمی که نسبت به آبان ۶۲‌درصد رشد داشته است. مقدار تولید دوده و فروش آن در آذر به ترتیب برابر با ۳۰۰۰ و ۳۵۸۸ تن بوده که مقدار تولید یک‌درصد کاهش اما مقدار فروش ۶۴‌درصد نسبت به آبان رشد داشته است. شرکت در سال ۹۹ و ۹۸ به طور متوسط هرماه ۲۱۱۲ و ۲۱۸۷ تن دوده تولید داشت. در مهر و آبان هم تولید خوب ۳۰۳۳ و ۳۰۲۰ تن را گزارش کرد و همان‌طور که گفته شد این شرکت در آذر با تولید ۳۰۰۰ تن انواع گرید دوده عملکرد خوبی داشته است. نرخ فروش دوده در آذر ماه به طور میانگین حدود ۲/ ۲۶ میلیون تومان بوده که حدود یک‌درصد نسبت به آبان ماه کاهش داشته است.

مجموع فروش شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون به رقمی بالغ بر ۶۰۷‌میلیارد تومان رسیده که نسبت به مدت مشابه سال مالی قبل ۱۵۴‌درصد‌ رشد را نشان می‌دهد.

  قهکمت

سال مالی شرکت قند هکمتان منتهی به شهریور است. این شرکت در آذر ماه ۱۰‌هزار و ۱۰۴ تن شکر تولید کرده است. در دوماه قبل هم جمعا ۲۷۴۰۴ تن تولید داشته است. دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به شهریور ۱۴۰۰ و ۱۳۹۹ جمعا ۲/ ۸۲  و ۷/ ۷۷ ‌هزار تن شکر تولید کرده است.

فروش شکر در آذرماه ۵۹۰۷ تن گزارش شده است. شرکت از ابتدای سال مالی خود جمعا ۸/ ۲۰ هزار تن شکر فروخته است. «قهکمت » در مجموع از مهر تا شهریور سال قبل ۲/ ۷۳ هزار تن شکر فروخته است. مقدار فروش شکر در سال مالی ۹۹ عدد ۵/ ۸۵ هزار تن گزارش شده است. مبلغ فروش آذرماه ۹۲‌میلیارد تومان بوده است. مجموع درآمد دوماهه امسال هم عدد ۳۱۵‌میلیارد تومان گزارش شده است. درآمد سال ۱۴۰۰ «قهکمت» رقم ۵۷۶‌میلیارد و درآمد سال ۱۳۹۹ رقم ۳۹۶‌میلیارد تومان ثبت شده است.

«قهکمت» این ماه شکر را با نرخ ۱۲‌هزار و ۶۴۰ تومان به ازای هر کیلو فروخته است. متوسط نرخ شکر در دوماه قبل حدود ۱۲هزار و ۶۰۰ تومان بوده است. نرخ شکر از خرداد تا شهریور ۱۲هزار و ۴۹۵ تومان و قبل از اردیبهشت برای ماه‌هایی که فروش داشته است به طور متوسط حدود ۶۸۰۰ تومان بوده است و متوسط نرخ سال ۱۳۹۹ نیز حدود ۴‌هزار تومان بوده است

  فخاس

شرکت فولاد خراسان ۷۵۵‌میلیارد تومان در آذر فروش داشته که نسبت به فروش ۹۱۲‌میلیاردی ثبت شده در آبان، ۱۷‌درصد افت داشته است.

فخاس حدود ۶۶‌هزار تن در آبان فروخته بود که این مقدار در آذر افت داشته و به حدود ۵۳‌هزار تن رسیده است. نرخ فروش محصولات حدود ۲‌درصد نسبت به آبان رشد داشته است. مقدار تولید شمش فولادی ۵۸‌درصد افت داشته و به ۲۱‌هزار تن رسیده است. شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون نزدیک ۷/ ۷ هزار میلیارد تومان فروش داشته که این مقدار ۵۵‌درصد نسبت به فروش ۹/ ۴ هزار میلیارد تومان در مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است. مقدار فروش شرکت در این مدت ۸‌درصد افت داشته و به ۶۰۰‌هزار تن رسیده است.

  دلقما

دارویی و بهداشتی لقمان در آذر ۲۶‌میلیارد تومان فروش ثبت کرد که نسبت به ماه قبل ۲۸‌درصد و نسبت به میانگین درآمد ماهانه ۸ ماه ابتدای سال، ۴۱‌درصد بیشتر بوده است. «دلقما» در آذر ماه حدود ۵۳‌میلیون عدد محصول مختلف فروخته که نسبت به ماه قبل ۱۳‌درصد بیشتر بوده است. شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون حدود ۱۷۵‌میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۶‌درصد رشد داشته است.

  فخوز

شرکت فولاد خوزستان در آذر ۴۵۰۰‌میلیارد تومان فروش ثبت کرد که نشان از رشد ۶‌درصدی نسبت به فروش ۴۲۵۰‌میلیارد تومانی ثبت شده در مهر دارد و رکورد فروش شرکت محسوب می‌شود. فروش آذر ماه ۵۶‌درصد بالاتر از میانگین فروش ماهانه امسال شرکت است.

«فخوز» بیش از ۳۰۰‌هزار تن از محصولات خود را در آبان فروخته بود که این مقدار در آذر به نزدیک ۴۰۰‌هزار تن رسید. در این مدت تولید اسلب شرکت ۱۰‌درصد افت کرده و تولید بلوم و بیلت ۴‌درصد رشد داشته است.

شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون ۳۳ همت فروش داشته و نسبت به فروش نزدیک به ۲۱‌هزار میلیارد تومانی در مدت مشابه سال قبل، ۵۸‌درصد رشد داشته است. مقدار فروش شرکت در این مدت ۲۰‌درصد افت داشته و به حدود ۴۵/ ۲ میلیون تن رسیده است.

  غگرجی

شرکت بیسکویت گرجی در ماه آذر ۳۷‌میلیارد تومان فروش داشت به‌طوری که درآمد فروش شرکت نسبت به ماه آبان ۴‌درصد و نسبت به میانگین ۸ ماه گذشته ۳۳‌درصد افزایش یافته است.

کل درآمد فروش شرکت در دوره ۹ ماهه منتهی به آذر سال‌جاری با رشد ۲۹‌درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته به ۲۵۸‌میلیارد تومان رسیده است. «غگرجی» در آذر حدودا ۱۱۰۶ تن محصول به فروش رساند که ۳‌درصد بیشتر از ماه آبان بوده است. نرخ فروش بیسکویت ساده شرکت در این ماه برابر با ۳۴ هزارتومان به ازای هر کیلو بوده که تقریبا مشابه ماه گذشته بوده است.