زشگزا (شیر و گوشت زاگرس شهرکرد)

شرکت شیر و گوشت زاگرس شهرکرد در آذرماه ۱۴۰۰، مبلغ ۷/ ۲۶میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۷۴/ ۱۲‌درصد و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۳۳/ ۲۷‌درصد افزایش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره یکماهه مشابه سال قبل ۱۳/ ۸۶‌درصد افزایش درآمد داشته است.

از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه ۱۴۰۰، جمع درآمدهای شرکت (فروش محصولات) ۱۹۲میلیارد تومان بوده؛ رقمی که نسبت به دوره مشابه سال قبل (۷/ ۱۱۴میلیارد تومان) به میزان ۴۷/ ۶۷‌درصد افزایش یافته است. همه رقم فروش شرکت در بازار داخلی محقق شده و در این دوره صادراتی نداشته است.

  خنصیر (مهندسی نصیر ماشین)

شرکت مهندسی نصیر ماشین آذرماه امسال، مبلغ ۹/ ۱۳میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است. درآمد این شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۸۹/ ۲۲‌درصد و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۶۴/ ۳۰‌درصد افزایش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره یکماهه مشابه سال قبل ۸۵/ ۴۸‌درصد کاهش درآمد داشته است.

از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه ۱۴۰۰، جمع درآمدهای شرکت (فروش محصولات) ۸/ ۱۱۸میلیارد تومان بوده و این در حالی است که جمع درآمد در دوره مشابه سال قبل برابر با ۲/ ۷۴میلیارد تومان بوده که ۱/ ۶۰‌درصد افزایش یافته است. شرکت در این دوره صادرات نداشته است.

  شکبیر (پتروشیمی امیرکبیر)

شرکت پتروشیمی امیرکبیر در آذرماه ۱۴۰۰، مبلغ ۲۲۰۴میلیارد تومان درآمد داشته که ۳/ ۵۲درصد آن مربوط به فروش داخلی و ۷/ ۴۷درصد آن مربوط به کل صادرات شرکت بوده است.  از کل رقم فروش داخلی، ۴۳۲میلیارد تومان در بورس کالا محقق شده است.

متوسط فروش ۶ماه شرکت در بورس کالا ۳۵۱میلیارد تومان بوده است. به طور متوسط حدود ۳۶‌درصد فروش این شرکت در بورس‌کالا انجام می‌شود. شرکت در مهر و آبان فروش ۱۶۹۴ و ۱۱۳۱میلیارد تومانی داشت و از این ارقام ۴۷۰ و ۵۲۴میلیارد تومان در بورس کالا به دست آمده است.

درآمد شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۴۵/ ۴‌درصد کاهش و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۳/ ۱۱‌درصد افزایش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره یکماهه مشابه سال قبل ۵۷/ ۲۶‌درصد افزایش درآمد داشته است. از ابتدای سال مالی تا تاریخ ۳۰ آذرماه ۱۴۰۰ جمع درآمدهای شرکت (فروش محصولات) ۱۸‌هزار و ۴۱۷میلیارد تومان بوده و این در حالی است که جمع درآمد در دوره مشابه سال قبل برابر با ۱۰‌هزار و ۱۵۴میلیارد تومان بوده که ۳۷/ ۸۱‌درصد افزایش یافته است.