شنفت: شرکت نفت پارس در‌ماه ابتدایی زمستان به میزان ۶۱۵ میلیارد‌تومان فروش را به ثبت رسانده است. فروش شرکت در این ‌ماه نسبت به‌ماه آذر ۴‌درصد و نسبت به میانگین ۹‌ماه گذشته، ۱۱‌درصد افزایش یافته است. همچنین شرکت یادشده نسبت به دوره مشابه سال‌قبل ۴۶درصد افزایش درآمد داشته است.  طبق اطلاعات ماهانه این شرکت، از کل درآمد دی ماه، ۶/ ۴۵‌درصد مربوط به فروش داخلی و ۴/ ۵۴درصد مربوط به کل صادرات بوده است. مقدار فروش کل محصولات شرکت در این ‌ماه نسبت به ‌ماه آذر ۱۰‌درصد افزایش یافته است. نرخ فروش روغن‌موتورهای بنزینی شرکت در این‌ ماه برابر با ۳۲‌هزار‌تومان در هر لیتر گزارش شده است که رشد ۱۰‌درصدی نسبت به آذر‌ماه نشان می‌دهد. نرخ فروش اکسترکت نیز در این‌ماه با رشد ۲۰‌درصدی نسبت به آذر‌ماه همراه شده است. جمع درآمد شرکت در دوره ۱۰‌ماهه منتهی به دی‌ماه سال‌جاری با رشد ۹۵‌درصدی نسبت به دوره مشابه سال‌گذشته به رقم حدودا ۵۶۰۰میلیارد ‌تومانی رسیده است.

شرانل: نفت ایرانول در دی ‌ماه حدود ۷۳۲میلیارد ‌تومان فروش ثبت کرد که افت ۱۵‌درصدی نسبت به آذر را نشان می‌دهد. مقدار کل فروش در این‌ماه نسبت به‌ماه گذشته ۲۲‌درصد کاهش داشته است. تولیدات اصلی شرکت شامل انواع روغن‌موتور است. جمع درآمد فروش شرکت در دوره ۱۰‌ماهه سال‌مالی جاری با رشد ۷۶‌درصدی نسبت به دوره مشابه سال‌گذشته به حدود ۷‌هزار میلیارد‌تومان رسیده است.

شسپا: شرکت نفت سپاهان در دی‌ماه مبلغ فروش ۱۰۳۵‌میلیارد‌تومان گزارش کرده است که حاکی از افت ۱۵‌درصدی نسبت به آذر‌ماه است. فروش شرکت نسبت به میانگین ۹‌ماه گذشته نیز ۶‌درصد کاهش یافته است. شسپا در دوره ۱۰‌ماهه منتهی به دی‌ماه ۱۴۰۰ تقریبا ۱۱‌هزار میلیارد‌تومان درآمد فروش کسب کرد که از این نظر نسبت به دوره مشابه سال‌گذشته رشد ۹۹‌درصدی دارد. مقدار تولید و فروش کل محصولات شرکت در این‌ماه نسبت به‌ماه گذشته به ترتیب ۵ و ۱۹‌درصد کاهش نشان می‌دهد. نرخ فروش روغن پایه و روغن موتور دیزلی به ترتیب یک و ۵‌درصد پایین‌تر از‌ ماه قبل است اما نرخ فروش روغن‌موتور بنزینی افزایش ۹‌درصدی داشته است.

 شبهرن: شرکت نفت بهران در دی‌ماه به فروشی معادل ۱۱۱۵‌میلیارد‌تومان رسید ‌که نسبت به‌ماه گذشته ۵‌درصد افزایش داشته است. مبلغ فروش شرکت ۲۸‌درصد نسبت به میانگین ۹‌ماه گذشته رشد داشته است. مقدار تولید و فروش به ترتیب ۱۲ و ۲‌درصد کمتر از‌ ماه آذر گزارش شده است. نرخ فروش روغن موتور دیزلی و بنزینی در این‌ماه شاهد رشد ۷ و ۳‌درصدی نسبت به‌ ماه قبل بوده است. در مقایسه با متوسط ۹‌ماهه، نرخ این دو محصول به ترتیب ۱۹ و ۲۱‌درصد رشد داشته است. مجموع فروش شرکت از ابتدای سال‌مالی برابر با ۸۹۲۶میلیارد ‌تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال‌مالی گذشته ۱۰۰‌درصد رشد داشته است.