«وحکمت»: بیمه حکمت صبا از انتقال یک دستگاه ساختمان واقع در میدان آرژانتین با خالص ارزش دفتری دارایی انتقالی ۱۹میلیارد تومان با مبلغ ۳/ ۱۹میلیارد تومان به برخی از اشخاص حقیقی خبر داد. شرکت اعلام کرد که این امر در راستای رعایت آیین‌نامه۹۷ شورای عالی بیمه به‌منظور رعایت حد نصاب دارایی‌‌‌های ثابت و تامین منابع برای افزایش توان سرمایه‌گذاری به منظور بالابردن نرخ سودآوری صورت گرفته است.

«شاملا»: شرکت معدنی املاح ایران (سهامی‌عام) از زیرمجموعه‌‌‌های شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین اعلام کرد که در نظر دارد چهار دستگاه آپارتمان با کاربری اداری با متراژ کل ۹۶۷مترمربع واقع در خیابان میرزای شیرازی تهران متعلق به شرکت معدنی املاح ایران را از طریق مزایده عمومی به فروش برساند. تاریخ برگزاری مزایده از ۰۱/ ۱۲/ ۱۴۰۰ تا ۱۴/ ۱۲/ ۱۴۰۰ تعیین شده است.

«وسینا»: بانک‌سینا از عدم‌حصول نتیجه از برگزاری مزایده فروش واحدهای مسکونی، اداری و تجاری (ملک نیاوران و...) که در تاریخ ۳اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار شد خبر داد. این مزایده به دلیل عدم‌مراجعه خریدار برای دریافت اسناد شرکت در مزایده بی‌‌‌نتیجه ماند.

«شپاکسا»: شرکت پاکسان طی اطلاعیه‌‌‌ای در کدال توضیحاتی در خصوص تغییرات سود عملیاتی در صورت‌های مالی ارائه کرد. در این اطلاعیه شرکت گفته است که مطابق گزارش تفسیری و یادداشت‌‌‌های توضیحی ارائه‌شده همراه صورت‌های مالی حسابرسی‌شده دوره ۱۲ماهه سال مالی منتهی به ۳۰آذر ۱۴۰۰، کاهش سود عملیاتی این شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل عمدتا ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه داخلی، افزایش نرخ جهانی برخی مواد خارجی و همچنین افزایش نرخ ارز و هزینه‌‌‌های دستمزد سربار، عمومی اداری و فروش، ناشی از تورم عمومی کشور و در نتیجه افزایش بهای تمام‌شده و هزینه‌‌‌های عملیاتی این شرکت در دوره جاری نسبت به دوره قبل است.

«زمگسا»: شرکت کشاورزی و دامپروری مگسال اعلام کرد که با توجه به انتشار پیشنهاد هیات‌مدیره به مجمع عمومی فوق‌‌‌العاده در خصوص افزایش سرمایه در تاریخ ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ و نیز ارائه گزارش توجیهی هیات‌مدیره شرکت به منظور افزایش ۲۰۰درصدی سرمایه شرکت (از مبلغ ۳۰میلیارد تومان به مبلغ ۹۰میلیارد تومان) از محل مطالبات حال‌شده سهامداران و آورده نقدی با هدف اصلاح ساختار مالی که به تایید هیات‌مدیره و حسابرس و بازرس قانونی رسیده بود، براساس ابلاغیه سازمان بورس طی نامه مورخ ۳ آذر ۹۹ در خصوص افزایش سرمایه از طریق صرف سهام با سلب حق‌تقدم توسط سازمان بورس تدوین و در تاریخ ۲۱ آبان ۹۹ ابلاغ شد که با در نظر گرفتن ابلاغیه مزبور در تاریخ مذکور هیات‌مدیره از افزایش سرمایه صرف نظر کرد.