«تیپیکو»: شرکت سرمایه‌‌‌گذاری دارویی تامین دلایل تاخیر در انتشار صورت‌‌‌های مالی میان‌دوره‌‌‌ای را این‌گونه اعلام کرد: با عنایت به تاخیر در افشای صورت‌‌‌های مالی شرکت‌‌‌های تحت پوشش از جمله گروه پارس‌دارو در تاریخ ۲۹ دی‌ماه ۱۴۰۰، شرکت لابراتوارهای رازک در تاریخ ۵ بهمن ۱۴۰۰ و گروه داروپخش در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ و وابسته بودن صورت‌‌‌های مالی تلفیقی گروه به اطلاعات حسابرسی‌شده شرکت‌‌‌های تابعه، صورت‌‌‌های مالی تلفیقی این شرکت در حال رسیدگی توسط حسابرس و بازرس قانونی است که به محض نهایی شدن و اخذ گزارش حسابرس و بازرس قانونی نسبت به انتشار آن اقدام خواهد شد.

«فولاژ»: شرکت فولاد آلیاژی ایران اعلام کرد که با عنایت به تلاش تیم بازاریابی و فروش شرکت، مجموعه فروش انجام‌شده در دی و بهمن‌ماه سال جاری، بالغ بر ۹/ ۱هزار میلیارد تومان است. لذا برآورد مبلغ فروش دوره سه‌ماه منتهی به ۲۹اسفندماه ۱۴۰۰، در گزارش تفسیری مدیریت ۹ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰ منتشرشده در سامانه کدال تعدیل می‌‌‌شود. بر اساس شرایط عرضه و تقاضا در بازار، مبلغ فروش تجمیعی سه‌ماهه ۵/ ۲هزار میلیارد تومان و مبلغ کل فروش ۱۴۰۰ بالغ بر ۳۶/ ۹هزار میلیارد تومان برآورد می‌‌‌شود.

«شپدیس»: شرکت پتروشیمی پردیس اعلام کرد که با توجه به هماهنگی‌‌‌ها و پیگیری‌‌‌های صورت‌گرفته با شرکت ملی گاز و شرکت ملی صنایع پتروشیمی و محدودیت استفاده از گاز خوراک، عملیات گازرسانی به هر سه فاز تولید اوره و آمونیاک شرکت انجام شده و واحدهای مذکور به طور کامل در مدار تولید قرار گرفته‌‌‌اند. لازم به ذکر است در فرصت پیش‌آمده عملیات تعمیرات اساسی واحدهای فوق انجام شد و با موفقیت به اتمام رسید. ضمنا پیش‌‌‌بینی تولید برای سال مالی ۱۴۰۱ بر مبنای ۳۳۰روز تولید لحاظ شده و معادل ۳۵روز به‌منظور توقفات غیرمعمول و تعمیرات اساسی در نظر گرفته شده است.

«غدام»: شرکت خوراک دام پارس در خصوص دلایل کاهش نرخ فروش محصولات اعلام کرد که این کاهش مربوط به دو گروه از محصولات این شرکت به شرح ذیل است:

• «خوراک دامی»: با توجه به فروش دولتی و نرخ مصوب محصولات این گروه که از سوی جهاد کشاورزی تعیین می‌‌‌شود، نرخ میانگین فروش محصولات کاهش یافته است.

• «کارمزدی»: با توجه به تفاوت نرخ تولید کارمزدی که معطوف به نوع سفارشات مشتریان در هر ماه است، این نرخ از ۳۶۰هزار تومان به یک‌میلیون و ۳۰۰هزار تومان برای فروش هر تن متغیر است.