فارس (صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس) : این شرکت در اسفندماه ۱۴۰۰ به میزان ۶/ ۱۷۱میلیارد تومان سود محقق‌شده از واگذاری سهام به دست آورد. با این حال این هلدینگ در همین ماه سودی به عنوان سود سهام محقق نکرد. از ابتدای سال مالی تا ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ هم شرکت درآمدی از سود سهام مجمع نداشت.

ارزش بازار پرتفوی بورسی فارس طی دوره یک‌ماه منتهی به اسفندماه از مبلغ ۱۹۱هزار و ۶میلیارد تومان به مبلغ ۱۹۹هزار و ۲۴۹میلیارد تومان رسید که نسبت به ابتدای دوره ۲۹/ ۴‌درصد افزایش داشت.

بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌‌‌های بورسی شرکت در انتهای اسفند برابر با ۶۵۹۷میلیارد تومان بود که با رشد ۲۹۲۰‌درصدی در بازار به مبلغ ۱۹۹هزار و ۲۴۹میلیارد تومان رسید.

پارسان (گروه گسترش نفت و گاز پارسیان) : «پارسان» در اسفندماه ۱۴۰۰ از واگذاری سهام ۱۹میلیون تومان زیان کرد. این زیان از محل واگذاری اوراق مشارکت بود.

هلدینگ یادشده در این دوره درآمد حاصل از سود سهام محقق‌شده نداشت. از ابتدای سال مالی تا ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ درآمد حاصل از سود سهام محقق‌شده این شرکت ۲۷۵میلیون تومان بود.

ارزش بازار پرتفوی بورسی شرکت طی دوره یک‌ماه منتهی به اسفندماه از مبلغ ۱۴۸هزار و ۴۳میلیارد تومان به مبلغ ۱۷۱هزار و ۴۴۲میلیارد تومان رسید که نسبت به ابتدای دوره (۸۱/ ۱۵درصد) افزایش نشان داد.

بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌‌‌های بورسی شرکت در انتهای اسفند برابر با ۹هزار و ۲۲۴‌میلیارد تومان بود که با رشد ۱۷۵۸درصدی به مبلغ ۱۷۱هزار و ۴۴۲‌میلیارد تومان رسید.

پترول (گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج‌فارس) : این شرکت در اسفند از واگذاری سهام سود محقق‌شده نداشت و از ابتدای سال مالی تا ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ درآمد حاصل از سود سهام محقق‌شده شرکت برابر با ۷/ ۴۶۸میلیارد تومان بود. ارزش بازار پرتفوی بورسی «پترول» طی دوره یک‌ماه منتهی به اسفندماه از مبلغ ۱۵هزار و ۵۰۴میلیارد تومان به مبلغ ۱۷هزار و ۲۰میلیارد تومان رسید که نسبت به ابتدای دوره (۷۷/ ۹درصد) افزایش نشان داد.

بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌‌‌های بورسی شرکت در انتهای اسفند برابر با ۱۴۵۶میلیارد تومان بود که با رشد (۱۰۶۸درصدی) به مبلغ ۱۷هزار و ۲۰میلیارد تومان رسید.

وپترو (سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی) : این شرکت در اسفند از محل واگذاری سهام سودی محقق نکرد و از ابتدای سال مالی تا تاریخ ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ درآمد حاصل از سود سهام محقق‌شده شرکت برابر با ۲/ ۴میلیارد تومان بود.

ارزش بازار پرتفوی بورسی شرکت طی دوره یک‌‌ماه منتهی به اسفندماه از مبلغ ۱۸۷۶میلیارد تومان به مبلغ ۱۷۸۱میلیارد تومان رسید که نسبت به ابتدای دوره (۵درصد) کاهش داشت.

بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌‌‌های بورسی این شرکت در انتهای اسفند برابر با ۵/ ۲۳۷میلیارد تومان بود که با رشد ۶۵۰درصدی به مبلغ ۱۷۸۱میلیارد تومان رسید.

ومعادن (سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات) : سود محقق‌شده از واگذاری سهام این شرکت طی ماه آخر زمستان ۸/ ۲۴میلیارد تومان بود. ارزش بازار پرتفوی بورسی شرکت طی دوره منتهی به اسفندماه از مبلغ ۱۴۶هزار و ۴۴۳میلیارد تومان به مبلغ ۱۵۹هزار و ۷۶۶میلیارد تومان رسید که نسبت به ابتدای دوره (۹درصد) افزایش نشان داد.

بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌‌‌های بورسی شرکت در انتهای اسفند برابر با ۱۲هزار و ۶۱۵میلیارد تومان بود که با رشد ۱۱۶۶درصدی به مبلغ ۱۵۹هزار و ۷۶۶میلیارد تومان رسید.