فباهنر  : در اولین ماه سال مالی مس‌‌‌ شهید باهنر توانست فروشی برابر با ۳۲۵میلیارد تومان داشته باشد. براساس آمارهای ماهانه ۵۴/ ۷۰‌درصد این رقم مربوط به فروش داخلی و ۴۶/ ۲۹‌درصد آن مربوط به کل صادرات شرکت بوده است. این شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۵۵/ ۴۹‌درصد افزایش درآمد داشته است. همچنین فروش یک‌ماه امسال «فباهنر» نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۵۰درصدی دارد. در ماه فروردین فروش مقداری شرکت مس‌‌‌ شهید باهنر ۷/ ۱‌هزار تن ثبت شد. متوسط فروش هر ماه سال مالی گذشته ۹/ ۲‌هزار تن بوده است. «فباهنر» در این ماه نیز تولید ۷/ ۱‌هزار تنی را گزارش کرد. در سال گذشته متوسط تولیدات شرکت برابر ۹/ ۲‌هزار تن بود. مس‌‌‌ شهید باهنر در ۹ماه ۱۴۰۰، ۱۰۶۰میلیارد تومان سود کسب کرد که سود هر سهم ۹۴۲ تومان بوده و نسبت به ۹ماه سال ۹۹ با رشد ۹۱درصدی همراه شده است.

دکپسول : شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران در فروردین‌ماه به درآمد فروش ۵/ ۴۷میلیارد تومانی دست یافته که نسبت به ماه قبل ۹/ ۱۴۷‌درصد و نسبت به میانگین ۱۲ماه گذشته ۹/ ۶۴‌درصد افزایش نشان می‌دهد؛ همچنین نسبت به میانگین مدت مشابه سال گذشته ۱۴۵‌درصد رشد داشته است. «دکپسول» در این ماه ۵۴۰میلیون پوکه کپسول دارویی را به فروش (داخلی) رساند که نسبت به ماه گذشته افزایش ۶/ ۷۷درصدی نشان می‌دهد. همچنین نرخ فروش این محصول نسبت به ماه قبل ۵۲/ ۳۹‌درصد افزایش داشته است.

بکهنوج: شرکت تولید برق ماه‌تاب کهنوج در فروردین‌ماه به درآمد فروش ۸/ ۱۷میلیارد تومانی دست یافت که نسبت به ماه قبل ۷/ ۴۷‌درصد و نسبت به میانگین ماه‌های گذشته ۴۸‌درصد کاهش نشان می‌دهد. جمع مبلغ فروش «بکهنوج» در دوره سه‌ماهه به ۹/ ۵۱میلیارد تومان رسیده است که ۸/ ۴۰‌درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد نشان می‌دهد. «بکهنوج» در این ماه ۲۵۸هزار و ۶۴۴مگاوات ساعت انرژی نیروگاه شوباد را به فروش (داخلی) رساند که نسبت به ماه گذشته کاهش ۶۶/ ۴۸درصدی نشان می‌دهد؛ اما نرخ فروش این محصول نسبت به ماه قبل ۸۳/ ۷‌درصد رشد داشته است.

خراسان: پتروشیمی خراسان در فروردین‌ماه به درآمد فروش ۴۸۷میلیارد تومانی دست یافته که نسبت به ماه قبل ۱/ ۵درصد کاهش و نسبت به میانگین ماه‌های گذشته ۸/ ۱۰‌درصد افزایش نشان می‌دهد. «خراسان» در این ماه ۱۵هزار و ۳۰۳تن اوره حمایتی را به فروش (داخلی) رساند که نسبت به ماه گذشته افزایش ۰۲/ ۶۱درصدی نشان می‌دهد. همچنین نرخ فروش این محصول نسبت به ماه قبل ۸۳/ ۶۰‌درصد افزایش داشته است

فخوز: شرکت فولاد خوزستان در فروردین‌ماه به درآمد فروش ۲۷۱میلیارد تومانی دست یافته که نسبت به ماه قبل ۹/ ۶۷‌درصد و نسبت به میانگین ماه‌های سال گذشته ۱/ ۳۵‌درصد کاهش نشان می‌دهد. فروش شرکت نسبت به فروردین سال قبل، ۲۰‌درصد افت داشته است. «فخوز» در این ماه ۷۰هزار و ۶۵۰تن بلوم و بیلت داخلی را به فروش (داخلی) رساند که نسبت به ماه گذشته افزایش ۵۷/ ۸‌درصدی نشان می‌دهد. همچنین نرخ فروش این محصول نسبت به ماه قبل ۲۴/ ۸‌درصد افزایش داشته است.