«کتوسعه»: شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر اعلام کرد که دلایل عمده کاهش سود شرکت در سال مالی ۱۴۰۰ نسبت به دوره مشابه سال قبل به شرح ذیل است:

  کاهش سود حاصل از سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاری در سهام شرکت‌های بورسی به مبلغ ۷/ ۱۶میلیارد تومان به دلیل افت شاخص بورس و کاهش بازدهی بازار سرمایه در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل است.

  کاهش درآمد حاصل از مشارکت و بهره‌‌‌برداری در محدوده‌‌‌های اکتشافی به مبلغ ۳/ ۳۲میلیارد تومان که در این خصوص شرکت تصمیم گرفته است محدوده‌‌‌های اکتشافی در اختیار را راسا فعالیت کند، بنابراین این درآمد در سال مورد گزارش موضوعیت نداشته است.

  کاهش درآمد حاصل از فروش دارایی‌‌‌های ثابت معادل ۱۵میلیارد تومان درآمد آن در سال ۱۴۰۰ موضوعیت نداشته است.

«ومشان»: شرکت سرمایه‌گذاری فنی و مهندسی مشانیر طی اطلاعیه‌‌‌ای تحت عنوان «شفاف‌‌‌سازی در خصوص نوسان قیمت سهام» اعلام کرد که از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت‌های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۱۲/ ۹/ ۶/ ۳ ماهه منتهی به ۳۱/ ۰۲/ ۱۴۰۱) تا مقطع فعلی تغییر بااهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. بر این اساس تداوم روند فاصله ارزش ذاتی با ارزش بازار سهم شرکت، امکان جذب سرمایه را برای شرکت پرهزینه می‌کند و قطعا خواست و نظر هیات‌مدیره شرکت نیست. بنابراین موکدا تاکید می‌شود که از انجام معاملات هیجانی که موجب افزایش ریسک سرمایه‌گذاری می‌شود، در این سهم پرهیز شود.

«ولصنم»: شرکت لیزینگ صنعت و معدن نتیجه نهایی دعوی له شرکت علیه بانک‌سپه را در کدال منتشر کرد. بر این اساس از آنجا ‌‌‌که شرکت «لایف‌برد پارسه» به تعهدات خود در قبال شرکت لیزینگ صنعت و معدن عمل نکرده بود، ضمانت‌نامه بانکی دریافتی از شرکت مذکور به بانک‌سپه برای وصول ارسال شد، اما به دلیل استنکاف بانک‌سپه از پرداخت وجه ضمانت‌نامه، به طرح دعوی علیه بانک مذکور منجر شد که در نهایت بانک‌سپه محکوم به پرداخت اصل خواسته، خسارت تادیه دین و هزینه دادرسی شده است.

«حبندر»: شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر از عدم‌حصول نتیجه از شرکت در مناقصه «خرید، حمل و تحویل قطعات یدکی سیستم رانش شناورهای جست‌وجو و نجات» خبر داد. این در حالی بود که شرکت اعلام کرد قیمت پیشنهادی «حبندر» بالاتر از نفر برنده مناقصه بود.