«درهآور»: شرکت دارویی رهآورد تامین از انجام معاملات و تجارت با اشخاص وابسته خبر داد. بر این اساس شرکت اعلام کرد که فروش «درهآور» به شرکت‌های دارویی ابوریحان، اکسیر، پارس‌دارو، رازک، دانا، زاگرس فارمد پارس، تولید مواد اولیه داروپخش (دتماد)، فارابی، کارخانه‌های داروپخش، پخش اکسیر و ژلاتین کپسول به مبلغ ۴/ ۳۴میلیارد تومان به صورت اعتباری و نقدی بوده است.

«کفپارس»: شرکت فرآورده‌‌‌های نسوز پارس اعلام کرد که پیرو اطلاعیه‌‌‌های قبلی در خصوص پروژه گازسوز کردن کوره تونلی مازوت‌سوز این شرکت که بیش از ۱۵سال به علت مشکلات زیست‌محیطی و مشکلات تحریم‌‌‌های تحمیلی ظالمانه و عدم‌پاسخ شرکت ژاپنی به درخواست‌‌‌های مکرر این شرکت خاموش بوده، عملیات گازسوز کردن کوره مذکور با تکیه بر توان داخلی شرکت و استفاده از تجربیات پیمانکاران دانش‌بنیان انجام و با سوخت گاز طبیعی افتتاح و روشن شد و طبق برنامه‌‌‌ریزی‌‌‌های صورت‌گرفته طی ۳۰روز آتی با بالا آمدن دمای مورد نظر (حدود ۱۸۰۰درجه سانتیگراد) برای پخت محصولات آماده می‌شود. لازم به توضیح است که با برنامه‌‌‌ریزی‌‌‌های انجام‌شده به منظور اورهال و تعمیرات اساسی کوره تونلی گازسوز ژاپنی که تاکنون در حال فعالیت بوده، برای تنظیمات عملیات مانیتورینگ و تعویض بخشی از آجرهای سقف و بدنه که آجر مذکور در انبار شرکت موجود بوده و راه‌‌‌اندازی همزمان با کوره جدید فوق‌الذکر در فروردین‌ماه سال‌جاری خاموش شده و در حال سرویس است و پیش‌بینی می‌شود که این کوره نیز حداکثر طی سه تا چهارماه آتی در مدار تولید قرار گیرد و ظرفیت پخت محصولات این شرکت را به دوبرابر افزایش دهد. توضیح اینکه این شرکت با داشتن دوکوره شاتل آلمانی ۱۷۵۰درجه در حال تولید محصولات خود بوده و امید است با اضافه شدن ظرفیت‌‌‌های جدید پخت در ماه‌‌‌های آتی کسری تولید و فروش خود را جبران و رکوردهای جدیدی را محقق کند.

«واتی»: گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند نتایج مزایده عمومی واگذاری تعداد ۸/ ۲۱۱میلیون سهم معادل ۳۶/ ۸۶‌درصد سهام شرکت فرآورده‌‌‌های ساختمانی را در سامانه کدال منتشر کرد. بر این اساس شرکت اعلام کرد که پس از بررسی صلاحیت شرکت‌کنندگان در مزایده، در تاریخ ۱۷/ ۰۲/ ۱۴۰۱ با توجه به قیمت پیشنهادی، گروه توسعه صنعتی خودروسازی زر برنده مزایده اعلام و میزان سهام مذکور شرکت فرآورده‌‌‌های ساختمانی به مبلغ ۳/ ۵۵۸میلیارد تومان به آن شرکت واگذار شد. همچنین شرکت در خصوص نحوه تسویه اعلام کرد که همزمان با امضای قرارداد معادل ۲۵‌درصد از ثمن معامله را نقدا و جمعا به مبلغ ۵/ ۱۳۹میلیارد تومان به فروشنده پرداخت کند و مقرر شد الباقی ثمن معامله با احتساب ۱۸‌درصد کارمزد و مالیات ارزش‌افزوده متعلقه جمعا به مبلغ ۲/ ۶۶۸میلیارد تومان در مدت ۵/ ۴ سال طی اقساط مساوی هر سه‌ماه یک‌بار به فروشنده پرداخت شود.