«وبرق»: شرکت سرمایه‌گذاری کارکنان صنعت برق در منطقه زنجان و قزوین طی اطلاعیه‌‌‌ای در کدال در خصوص شایعه منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر افزایش سرمایه، شفاف‌‌‌سازی کرد. بر این اساس شرکت اعلام کرد که با توجه به نقش و سهم قابل‌توجه سهم‌‌‌الشرکه ۲۰درصدی شرکت سرمایه‌گذاری کارکنان صنعت برق در منطقه زنجان و قزوین در دو شرکت توزیع برق استان‌‌‌های قزوین و زنجان از یک طرف و از طرفی ضرورت انجام هماهنگی‌های لازم با دو مجموعه وزارت نیرو و توانیر در راستای امضای تفاهم‌نامه ارزش‌گذاری و کارشناسی دو شرکت مورد اشاره، تصمیم نهایی هیات‌مدیره این شرکت در خصوص افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌‌‌ها منوط به امضای تفاهم‌نامه مزبور و عملیاتی شدن افزایش سرمایه در سه‌شرکت فرعی یعنی شرکت‌های صانع روی زنجان، شرکت توسعه فناوری روی‌گستران زنجان و شرکت مهندسی اندیشمند شمال‌غرب است. از آنجا که با ایجاد تغییرات اساسی در ترکیب سهامداری و هیات‌مدیره شرکت طی ماه‌‌‌های اخیر، شفاف‌‌‌سازی در خصوص ارزش منصفانه دارایی‌‌‌ها و سودآوری این شرکت در کنار تعامل فعال با ذی‌نفعان اصلی شرکت، به مهم‌ترین رسالت این مجموعه تبدیل شده است، هر نوع گزارش، اطلاعیه و مصوبه‌‌‌ای در خصوص افزایش سرمایه شرکت اصلی و شرکت‌های فرعی، در اولین فرصت به اطلاع تمامی ذی‌نفعان شرکت خواهد رسید.

«سبزوا»: شرکت سیمان لار سبزوار از تحصیل و خرید ۶/ ۱۱میلیون سهم معادل ۵۶/ ۸‌درصد سهام بلوکی شرکت نیرو سرمایه (سهامی‌عام) توسط شرکت تحت کنترل سنجش سهام شرکت سیمان لار سبزوار خبر داد.

«ثامید»: شرکت توسعه و عمران امید از برگزاری مناقصه برای مشارکت در ساخت پروژه مسکونی، تجارتی و خدماتی کامیاب مشهد به مساحت ۵۱۷۰مترمربع شامل ۱۸طبقه خبر داد.

«شبهرن»: شرکت نفت بهران اعلام کرد که طرح توزان و توسعه کیفی پالایشگاه نفت بهران در روز چهارشنبه ۷اردیبهشت به بهره‌‌‌برداری رسیده است. محصولات طرح در تولید و عرضه انواع روغن‌‌‌های سطح کیفی بالا و صنعتی به کار گرفته می‌شود و بخش قابل‌توجهی از آن به بازارهای صادراتی عرضه خواهد شد. سود مورد انتظار از پروژه در حدود ۱۶۰میلیارد تومان برآورد می‌شود و مدت اجرای طرح دوسال و دوماه است. ضمنا شرکت اعلام کرد که به دلیل افتتاح طرح در عصر چهارشنبه و تقارن با عید سعید فطر و تعطیلات، گزارش با تاخیر افشا شد.

«فافزا»: شرکت فولاد افزای سپاهان طی اطلاعیه‌‌‌ای تحت عنوان «شفاف‌‌‌سازی در خصوص نوسان قیمت سهام» اعلام کرد که از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت‌های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۳ تا ۱۲ماهه منتهی به ۲۰/ ۱۲/ ۱۴۰۰) تا مقطع فعلی تغییر بااهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده و نوسان قیمت سهام این شرکت صرفا به دلیل عرضه و تقاضای بازار است.