در یکی از اطلاعیه‌های روز گذشته، شرکت دارویی برکت از افتتاح سایت‌های تولید محصولات بیوسان‌فارمد خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: «به این وسیله به اطلاع سهامداران می‌رساند که شرکت بیوسان‌فارمد (سهامی‌خاص) از شرکت‌های زیرمجموعه گروه دارویی برکت، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های تولید محصولات پپتیدی، بیوسیمیلار و واکسن به‌زودی افتتاح می‌شود. در این خصوص پروژه‌های سایت پپتید و سایت واکسن این شرکت ظرف کمتر از یک‌ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین پروژه تولیدی محصولات بیوسیمیلار تا پایان سال‌جاری وارد فاز عملیاتی پیش‌تولید خواهد شد. لازم به ذکر است که تاکنون بالغ بر ۲۰‌هزار میلیارد ریال در پروژه‌های شرکت بیوسان‌فارمد سرمایه‌گذاری صورت پذیرفته است که با انجام فرآیند تجدید ارزیابی که هلدینگ در حال آماده‌سازی مقدمات آن است (مراتب طی افشا مورخ ۰۳/ ۰۳/ ۱۴۰۱ به اطلاع سهامداران رسیده است)، ارزش دارایی‌های مجموعه بیوسان‌فارمد تا چند برابر افزایش خواهد یافت. گزارش کارشناسی تجدید ارزیابی دارایی‌های این شرکت به محض آماده‌شدن در اختیار سهامداران در سامانه کدال قرار خواهد گرفت.»همچنین این شرکت در اطلاعیه‌ای مجزا اعلام کرد که «موفق به اخذ مجوز مصرف اضطراری (EUL)  واکسن کوویران برکت در کشورهای نیکاراگوئه و ونزوئلا شده است.»

شرکت رهشاد سپاهان از دیگر شرکت‌هایی است که روز گذشته در وب‌سایت کدال، اطلاعیه بااهمیتی منتشر کرد. اطلاعیه این شرکت مانند شرکت قبلی در گروه «ب» طبقه‌بندی شده و موضوع آن برگزاری مزایده است. بر این اساس گفته شده است، «شرکت رهشاد سپاهان با توجه به عدم‌بهره‌‌‌وری مناسب از ملک تجاری خود و نیاز به نقدینگی برای توسعه فعالیت‌های مولد با بازدهی بیشتر در نظر دارد نسبت‌‌‌ به واگذاری یک‌واحد ملک تجاری واقع در شهرری از طریق مزایده عمومی با شرط مندرج در آگهی منتشره در روزنامه اقدام کند. فروش واحد مذکور با شرایط مندرج در اسناد مزایده و به صورت نقدی خواهد بود. از طرف هیات‌‌‌مدیره به مدیرعامل تفویض اختیار شده در موارد اجرایی موضوع طبق ضوابط قانون تجارت و سازمان بورس اقدام کند.» قیمت پایه این مزایده مبلغ ۱۳میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال عنوان شده است.  

شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین هم در یک اطلاعیه گروه «الف» از دریافت مجوز برای افزایش قیمت محصولات خود خبر داده است. مرجع صادرکننده این مجوز، شرکت تعاونی تولیدکنندگان رنگ بوده که نرخ فروش کلیه رنگ‌های ساختمانی این شرکت را «به‌دلیل افزایش قیمت مواد اولیه» به‌طور میانگین ۲۵درصد افزایش داده است. شرکت سیمان فارس‌نو با نماد «سفانو» نیز در یک اطلاعیه با موضوع «شفاف‌سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشرشده» اعلام کرد: «پیرو گزارش منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر شفاف‌سازی لازم به استحضار می‌رساند، در خصوص قطعی احتمالی برق صنایع در ماه‌های گرم سال، آثار این امر بر وضعیت مالی شرکت به دلیل اینکه پارامترهای زیادی در آن دخیل است، قابل پیش‌بینی نبوده، بنابراین محاسبه اثرات سود و زیان آن در حال حاضر قابل تعیین نیست. به محض شناسایی و اندازه‌گیری اثرات این موضوع، موارد در اسرع وقت اطلاع‌رسانی خواهد شد.»