«برکت»: گروه دارویی برکت اعلام کرد سود عملیاتی این شرکت در سال‌مالی منتهی به ۲۹اسفند ۱۴۰۰ نسبت به سال‌۹۹ افزایش یافته است. عمده علت این افزایش ناشی از افزایش سود تقسیمی مجمع شرکت‌های فرعی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ (عمدتا مرتبط با تولید واکسن کووید) است که صورت‌های مالی آنها به‌صورت جداگانه در سایت کدال افشا شد.

«خکار»: شرکت ایرکا پارت صنعت (کاربراتور ایران) درخصوص دلایل افزایش سود عملیاتی سال‌مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ نسبت به سال‌مالی مشابه سال‌قبل موارد ذیل را اعلام کرد:

-  افزایش درآمدهای عملیاتی به میزان ۷۰‌درصد که ناشی از افزایش نرخ و تعداد فروش محصولات تولیدی شرکت است.

- افزایش سایر درآمدهای عملیاتی که عمدتا مربوط به تعدیل نرخ فروش سال‌۱۳۹۹ شرکت ساپکو و مگاموتور است.

«ویسا»: شرکت سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری ایساتیس پویا اعلام کرد که بر اساس مصوبه مورخ ۱۹/ ۰۲/ ۱۴۰۱ هیات‌مدیره این شرکت و مبایعه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نامه مورخ ۲۸/ ۰۳/ ۱۴۰۱ اقدام به فروش دو قطعه زمین با کاربری تفریحی-گردشگری به مبلغ ۳/ ۱۸میلیارد ‌تومان کرده است. سود حاصل از این معامله به مبلغ ۲/ ۱۳ میلیارد‌تومان شناسایی و صورت‌های مالی پایان سال ‌اعلام خواهد شد.

«دسانکو»: شرکت داروسازی سبحان انکولوژی نتایج شرکت در مناقصه بین‌المللی صادرات دارو به کشور عراق را اعلام کرد. بر این اساس شرکت گفت که برنده این مناقصه جمعا به مبلغ ۰۳/ ۱میلیارد دینار شده است که با نرخ روز ارز نیمایی معادل مبلغ ۳/ ۱۹میلیارد‌تومان برآورد می‌شود. لازم به ذکر است شرکت در مناقصه به دلیل شرایط رقابتی در سامانه کدال منتشر نشده بود.

«ستران»: شرکت سیمان تهران درخصوص ابهام در افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی زمین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های شرکت اعلام کرد همان‌گونه که قبلا و طی نامه مورخ ۱۵ دی ۱۴۰۰ به استحضار رسید، سند تک‌برگ دفتر مرکزی شرکت قبلا دریافت شده بود، لکن اخذ سند تک برگ مشاعی مربوط به زمین واحد هفتم در دست پیگیری بوده و خوشبختانه با پیگیری‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های به‌عمل آمده، سند تک برگ مشایی زمین مذکور نیز در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ به‌دست شرکت رسیده و همان‌گونه که قبلا و طی نامه مورخ ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۰ به استحضار رسید‌، مدارک مذکور در اسرع‌وقت در ارزیابی توسط کارشناسان رسمی کانون کارشناسان دادگستری ارسال خواهد شد. به موجب مصوبه هیات‌مدیره مورخ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ مقرر شد به‌صورت موازی اخذ سند تک برگ مفروز نیز پیگیری شود، لذا در صورت توفیق در اخذ هرگونه نتیجه، مراتب به نحو مقتضی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

«وزمین»: بانک ایران زمین نتایج برگزاری مزایده املاک مازاد بر نیاز خود را منتشر کرد. بانک اعلام کرد که از ۹۰ رقبه املاک فهرست‌شده در مزایده مذکور، فروش ۹ ملک به‌صورت قطعی انجام‌شده است. بهای تمام‌شده ۹ ملک به فروش رفته ۳/ ۴میلیارد ‌تومان، جمع مبلغ فروش ۹/ ۲۲میلیارد‌ تومان و سود حاصل از فروش ۵/ ۱۸میلیارد ‌تومان بوده است.

فگستر: شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان پیرو اخبار منتشرشده در پایگاه خبری شرکت توانیر مبنی‌بر مدیریت بار شبکه سراسری اعلام کرد پیرو ضوابط اجرایی اخیر شرکت توانیر درخصوص کاهش بار برق مصرفی واحدهای تولیدی و تفاهم‌نامه همکاری در مدیریت بار شبکه سراسری، مابین شرکت توانیر و شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان، کارخانه شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان از تاریخ ۲۲ تیر تا ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ با ۹۵‌درصد کاهش بار برق مواجه خواهد بود، از این‌رو طی برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته با توجه به وقفه در تولید این شرکت در مدت زمان مذکور، فرصت پیش‌آمده به بهسازی و سرویس دوره‌ای ماشین‌آلات و تاسیسات خط تولید اختصاص خواهد یافت. همچنین به‌نظر نمی‌رسد این موضوع آثار منفی در میزان تحقق تولید پیش‌بینی‌شده شرکت داشته باشد.

قرن: شرکت پدیده شیمی قرن نیز روز گذشته با تکذیب شایعات منتشرشده در فضای‌مجازی درخصوص افزایش نرخ محصولات خود، تاکید کرد وقوع هرگونه رویداد بااهمیت را مطابق مفاد ماده۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت‌شده نزد سازمان روی سامانه کدال افشا می‌کند.

فروس: شرکت فروسیلیس ایران نیز روز یکشنبه از شروع مجدد فعالیت‌های متوقف‌شده قبلی شرکت خبر داد و اعلام کرد این توقف به دلیل اشکال فنی در عایق سیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پیچی یکی از ترانس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های برق کوره در ۴ اردیبهشت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ماه رخ داده بود که مرتفع شده و از ۲۵خردادماه فعالیت‌های شرکت مجددا از سر گرفته ‌شده است.