در ادامه مجمع به برخی از دستاوردهای این بانک اشاره شد. در یک مورد گفته شد، این بانک به‌تنهایی ۲۵‌درصد از سهم کل ضمانت‌نامه‌‌‌های بانکی را در بین بانک‌های خصوصی دارد. همچنین بانک در سه‌سال گذشته رکورددار رشد در صنعت‌بانکی و رشد در تاریخ خود بوده و اخیرا به‌عنوان بانک سودآور و شفاف شناخته می‌شود. بنابراین با تغییر نگاه بانک از بنگاه‌‌‌داری به بانکداری و توجه به پروژه‌‌‌های پیشران، سهم قابل قبولی از این مشتریان کسب شده است. بر این اساس بانک رشد پنج‌برابری را نسبت به سال ۱۳۹۸ در همه شاخص‌‌‌های عملکردی خود داشته و درآمدهای بانک به سمت درآمدهای کارمزدمحور تغییر کرده است. به این ترتیب، بانک اقتصاد نوین دارای سهم ۵/ ۹درصدی از منابع بانک‌های عضو کانون و سهم ۳/ ۳درصدی از سهم بازار نقدینگی کشور است. همچنین حدود ۱۳درصد سهم تسهیلات اعطایی کانون بانک‌های خصوصی را به خود اختصاص داده است و در جایگاه سوم بانک‌های عضو کانون قرار دارد.

در این گزارش اعلام شد که تسهیلات بانکی نیز در سال ۱۴۰۰ رشد ۳۳درصدی داشته است. بنابراین درآمدهای مشاع در این سال رشد ۱۱۵درصدی داشته است که بالاترین رشد در نظام بانکی محسوب می‌شود. مانده تسهیلات هم پس از کسر ذخایر نسبت به سال گذشته رشد ۵/ ۴برابری داشته که در حوزه بانکی بی‌نظیر بوده است. تراز عملیاتی بانک با کسب مشتریان بزرگ و رعایت سلامت عملکردی، مثبت بوده است. منابع بانک در سه‌سال اخیر جهش رشد قابل‌توجهی داشته و کل منابع بانک در سال گذشته به ۱۷۱۴‌هزار میلیارد تومان رسیده است.

یکی از شاخص‌‌‌های مهم عملکردی در بانک‌ها، بهای تمام‌شده پول است که در این خصوص گفته شد، نرخ تمام‌شده پول از ۲۰درصد در سال ۱۳۹۷ به ۵/ ۱۶درصد در سال ۱۴۰۰ رسیده که ناشی از جذب منابع درست است.

طبق این گزارش، نسبت مطالبات غیرجاری(NPL)  به دلیل رعایت بهداشت اعتباری کاهش جدی در سال‌های اخیر داشت و از ۲۷درصد به ۷درصد رسید که علت آن رشد تسهیلات بود؛ اما مطالبات مشکوک افزایش نداشته است. نسبت کفایت ذخیره به کل تسهیلات غیرجاری هم از ۲۹درصد در سال ۱۳۹۷ به ۶۰درصد در ۱۴۰۰ رسیده و بانک ذخایر کافی دریافت کرده است.

طبق این گزارش، بانک با فروش اموال تملیکی به سمت مولدسازی دارایی‌‌‌ها حرکت کرده است. همچنین گفته شد بانک به دنبال بنگاه‌داری نیست و صرفا ۷ تا ۸شرکت زیرمجموعه متناسب با فعالیت دارد. در پایان این مجمع، سود نقدی ۶۳ ریال معادل ۱۰درصد سود خالص مورد تصویب قرار گرفت.