وی افزود: بیش از ۸۰‌درصد گازهای مشعل جمع‌‌‌آوری شده است و تلاش ما برای جمع‌‌‌آوری گازهای مشعل باقی مانده است. دانشی اظهار کرد: در فصل جدید مدیریت شرکت ملی مناطق نفت‌‌‌خیز جنوب چه در حوزه مالی و چه در حوزه محیط‌زیستی، تلاش‌‌‌های ما به منظور تکمیل زنجیره ارزش خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ادامه داد: با ویژگی‌‌‌هایی که صنعت نفت دارد تحریم و نبود سرمایه نباید مانعی برای انجام چنین طرح‌هایی باشند و می‌توان با ابتکار عمل و مدیریت صحیح وضعیت فعلی را بهبود بخشید.  وی با اشاره به ضرورت وجود مشعل گفت: وجود مشعل برای تاسیسات نفت و گاز اجتناب‌ناپذیر است و برای اطمینان از عملکرد یک سیستم فنی، خصوصا در زمان تعمیرات اساسی و قطع برق ضروری است اما باید برای همین موارد هم فکر و ایده جدیدی داشت.  دانشی به طرح‌‌‌های دیگر برای جمع‌‌‌آوری گازهای همراه اشاره کرد و افزود: در منطقه گچساران و منطقه آغاجاری ۶۰۰‌میلیون فوت مکعب گاز در روز توسط پالایشگاه بیدبلند جمع‌آوری می‌شود و در کارون و بخشی از مارون نیز برای جمع‌آوری ۲۵۰‌میلیون فوت مکعب گاز در روز طرح داریم.

وی گفت: مزیت مهم این طرح‌‌‌ها این است که علاوه بر جمع‌‌‌آوری گازهای همراه، صرفه اقتصادی و سودآوری برای کشور نیز دارد و همکاران ما باید برای حلقه‌‌‌های تکمیلی برنامه‌‌‌ریزی کنند تا بتوانیم صنعت نفت پاکی را در آینده شاهد باشیم.