وی افزود: امسال بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای تامین زیرساخت‌‌های شهرک‌‌ها و نواحی صنعتی خوزستان در نظر گرفته شده است و همه در تلاش هستند تا مشکلاتی که در بحث آب و برق در شهرک‌‌ها وجود دارد مرتفع شود.

معاون وزیر صمت گفت: از دستگاه‌های خدمات‌رسان شامل راه و شهرسازی و دیگر دستگاه‌ها درخواست دارم تا به حل مشکلات زیرساختی کمک کنند و ما بتوانیم زمین مورد نیاز را برای فعالیت بنگاه‌های اقتصادی فراهم کنیم.

رسولیان با بیان اینکه یکی از برنامه‌های ما کمک به کسب و کارهای کوچک و شرکت‌‌های دانش‌‌بنیان است، افزود: در کشور برنامه داریم تا یک هزار واحد کارگاهی را تکمیل کنیم و در این زمینه تا به امروز بیش از ۸۰۰ واحد ساخته شده و به بهره‌‌برداری خواهد رسید. وی اظهار کرد: در خوزستان با همکاری خوب دستگاه‌های اجرایی برای ساخت ۱۵۰ واحد کارگاهی در سال جاری برنامه‌‌ریزی شده است که امروز ۶۳ واحد کارگاهی در شهرک شماره ۳ و ۴ اهواز به بهره‌‌برداری رسید.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌‌های صنعتی ایران گفت: امیدواریم نهضت ایجاد واحدهای کارگاهی کوچک به ویژه در مناطق محروم توسعه پیدا کند و ادامه داشته باشد.

رسولیان ادامه داد: در طول مدت اخیر واحدهای زیادی با کمک فعالان بخش خصوصی احداث شده و به بهره‌‌برداری رسیده است. سطح علمی و دانش شرکت‌‌ها و بنگاه‌های اقتصادی رو به افزایش است و فعالیت و محصولات آنها در حال جایگزین شدن با کالاهای وارداتی است.وی اظهار کرد: این واحدها کالاهای با کیفیتی را تولید می‌کنند و بخش‌های تحقیق و توسعه بسیار خوبی دارند که این مساله کمک ویژه‌‌ای به تولید باکیفیت محصول می‌کند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌‌های صنعتی ایران تصریح کرد: یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم افزایش ظرفیت تولید و احیای واحدهای راکد است. بررسی و شناسایی واحدهای راکد در سطح کشور انجام شده است و خوشبختانه کل واحدهای راکد در حوزه صنعت شناسایی شده‌‌اند.

رسولیان ادامه داد: امسال با کمک بخش‌های مختلف همچون ستادهای تسهیل استان‌ها و بانک‌ها موفق شدیم یک هزار و ۷۵۰ واحد راکد را احیا کنیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌‌ریزی‌‌های انجام شده برای طرح افزایش تولید و احیای واحدهای راکد بتوانیم واحدهای راکد سراسر کشور را احیا کنیم.