۱. استفاده از هشتگ و معرفی آن در همه‌جا

باید برای شرکت گردشگری خود هشتگ ایجاد کنید و در جاهای مختلف از قبیل فاکتور فروش، کارت ویزیت، سایت شرکت، رویدادهایی که شرکت می‌کنید، بنرها و... استفاده کنید تا از این طریق افراد زیادی آن را ببینند.

۲. هشتگ را خلاقانه انتخاب کنید

در هشتگ انتخابی خود باید بخشی از داستان خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. هشتگ شما می‌تواند عجیب، خنده‌دار یا ظالمانه باشد اما مهم است که کسالت‌آور نباشد.

۳. شرکت در گفت‌وگو‌های محبوب عمومی‌

با استفاده از هشتگ‌های متنوع و محبوب مردمی ‌در متن هر پستی که می‌گذارید به دیده شدن بیشتر کار خود کمک می‌کنید. هشتگ‌های خاص و طولانی به شما در یافتن افراد مناسب کمک می‌کنند اما هشتگ‌های جهانی یا حتی قدیمی‌، به دیده شدن بیشتر شما در بین عموم کمک می‌کند.

۴. بهترین معرفی را در قسمت بیو اینترنتی خود بنویسید

از نوشتن یک معرفی کلیشه‌ای و کلی در قسمت بیو اینستاگرام خود اجتناب کنید. این کار افراد را مشتاق نمی‌کند تا از صفحه شما دیدن کنند. با توجه به پست‌ها و معرفی کارها یا محصولات جدید بیو خود را تغییر دهید و با موضوعات محبوب در قسمت معرفی افراد را تشویق به دیدن بیشتر کنید.

۵. در شرح عکس شرح حال خود را توصیف کنید و فقط به عکس‌ها اکتفا نکنید

یک عکس، گویای هزار کلمه است اما استفاده از کلمات اجتناب‌ناپذیرند. صفحه اینستاگرام نشنال جئوگرافیک که ۵۰ میلیون فالوئر دارد گویای این است که داستان‌های عکس‌ها باعث تعامل بیشتر با مردم و به اشتراک‌گذاری پست‌هایش شده است.

۶. وارد کار بازاریابی موثر شوید

با افراد تاثیرگذاری که موجب رونق کار شما می‌شوند، تعامل داشته باشید و با دنبال کردن پروفایل و صفحات و پیگیری پست‌هایشان به دیده شدن بیشتر خود کمک کنید. اعلان‌های جدید این افراد را فعال کنید. سپس می‌توانید با آنها به‌طور مرتب ارتباط برقرار کنید و یکی از محبوب‌ترین افراد یا برندهای تجاری شوید.

۷. حذف عکس‌های تگ شده ناخواسته از پروفایلتان

اگر فقط می‌خواهید بهترین مطالب تولیدشده توسط کاربر در مورد شما یا نام تجاری‌تان را در پروفایل اینستاگرام خود داشته باشید، می‌توانید این کار را بکنید. اکنون شما می‌توانید عکس‌های تگ شده را از سایت به‌طور کامل حذف نکنید، با انتخاب «ویرایش برچسب‌ها»، آنهایی را که می‌خواهید حذف، مشخص و بعد گزینه «مخفی کردن از نمایه» را انتخاب کنید (ممکن است لازم باشد تایید کنید).

۸. برچسب‌های عکس را قبل از نشان دادن محتوا در نمایه خود، تایید کنید

صحبت در مورد داشتن کنترل بیشتر نسبت به عکس‌های تگ شده است که در پروفایلتان نمایش داده می‌شود. با تغییر در قسمت تنظیمات اینستاگرام خود می‌توانید گزینه «نشان ندادن عکس تا زمانی که اول تایید شود» را انتخاب کنید. بنابراین عکس‌های تگ‌شده نشان داده نمی‌شود.

۹. سبک خاص خودتان را در اینستاگرام توسعه دهید

فقط بودن و حضور در اینستاگرام کافی نیست. شما باید استایل خاص خود را به وجود آورید. برند غذایی هندی فروتی دارای یک سبک منحصر به فرد محتوای بصری است که هر بار که کاربر یک پست آن را در خبرخوان خود می‌بیند، فورا قابل تشخیص است.

۱۰. محلی باشید

آگاه باشید که در فضای اطرافتان چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. با رفتن به صفحه جست‌وجو و انتخاب برگه Places، یک منطقه خاص را ببینید. سپس نام محل را تایپ کنید تا همه پست‌های جغرافیایی آن مکان را مشاهده کنید.

۱۱. پیام‌ها و ارتباطات خود را به یاد داشته باشید تا پاسخ دهید

اینستاگرام مانند سایر شبکه‌های اجتماعی، مکانی برای گفت‌وگو است نه یک پلت فرم پخش و خبررسانی. چه واکنشی باید نشان دهید تا مردم پست‌های شما را ببینند؟ اگر هنوز نمی‌دانید، شروع کنید و راهش را بیابید. Staples در ایجاد تعامل عالی است و با اجازه دادن و مشارکت مردم دقیقا همان کاری را می‌کند که انتظار دارید پست‌های شما در اینستاگرام انجام دهند.