توزیع مبلغ 330ریال سود خالص به‌ازای هر سهم برای سهامداران

جلسه پس از انتخاب آقای محمدرضا خورسندی به‌عنوان رئیس مجمع و ناظران آقایان مهرداد نعمتی و مرتضی علی اکبری و دبیری جلسه آقای مهندس محمودنوریان رسمیت یافت.

در این جلسه آقای محمودی، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و آقای بهرامیان، نماینده موسسه حسابرسی رایمند و همکاران حضور داشتند و مهندس محمود نوریان به‌عنوان مدیرعامل شرکت گزارشی از عملکرد برنامه‌های اجرایی شامل عملیات استخراج، تولید و فروش محصولات و پیشرفت فیزیکی طرح‌های در دست اجرا به اطلاع حضار رساند. در طول برگزاری مدیرعامل و مدیر امور مالی و اقتصادی به سوالات مطرح شده پاسخ دادند. در ادامه جلسه گزارش بازرس قانونی درباره عملکرد هیات‌مدیره، صورت‌های مالی مشتمل بر ترازنامه، سود و زیان و یادداشت‌های پیوست آن برای سال مالی منتهی به ۲۹/ ۱۲/ ۱۳۹۶ قرائت و مجمع پس از استماع توضیحات هیات‌مدیره و بازرس قانونی به اتفاق آرا ضمن تایید عملکرد هیات‌مدیره، صورت‌های مالی و یادداشت‌های پیوست آن برای سال مالی منتهی به ۲۹/ ۱۲/ ۱۳۹۶ را تصویب کرد و تصمیمات ذیل اتخاذ شد و مورد تصویب قرار گرفت.

۱- در ارتباط با تقسیم سود سال مالی منتهی به ۲۹/ ۱۲/ ۱۳۹۶ مقرر شد مبلغ ۱۱، ۵۵۰.۰۰۰ میلیون ریال (به ازای هر سهم ۳۳۰ریال) بین سهامداران توزیع شود.

۲- معاملات مشمول ماده ۱۲۹ لایحه اصلاحی قانون تجارت مورد تایید و تصویب قرار گرفت.

۳- حق حضور و پاداش هیات‌مدیره تعیین شد.

۴- موسسه حسابرسی رایمند و همکاران به‌عنوان حسابرس و بازرس اصلی و موسسه حسابرسی دش و همکاران به عنوان بازرس علی البدل برای سال مالی ۱۳۹۷ انتخاب شده‌اند.

۵- روزنامه دنیای اقتصاد برای درج آگهی‌های شرکت تعیین شد.

۶- مجمع مراتب تقدیر خود را از زحمات هیات‌مدیره و تمامی کارکنان شرکت اعلام داشت.    

براساس همین گزارش مهندس نوریان، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در گزارش عملکرد هیات‌مدیره در سال ۱۳۹۶ دستیابی به اهداف فراتر از برنامه و موفقیت حاصل شده را به دلیل تلاش تمامی کارکنان، رهنمودها و همراهی صاحبان سهام و سیاست‌های گرفته شده توسط هیات‌مدیره دانست و گزارشی از طرح‌های بهره‌برداری شده و طرح‌های آتی شرکت ارائه کرد.

 اهداف مدیریت و راهبردهای مدیریتی برای دستیابی به اهداف:

- اهداف کوتاه‌مدت پیش‌بینی و محقق شده برای سال ۱۳۹۶:

- ادامه روند اجرای برنامه‌های تولید کنسانتره سنگ‌آهن، بالاتر از ظرفیت اسمی (مشابه سال‌های گذشته) و تولید محصولات سنگ‌آهن دانه بندی شده، گندله، فولاد (و نورد میلگرد در شرکت فولاد سرمد ابرکوه) طبق برنامه مصوب سال ۱۳۹۶.

- آغاز تولید تجاری ۳۰۰ هزار تن محصول شمش فولاد در کارخانه فولاد چادرملو.

ادامه عملیات اجرایی نصب تجهیزات و ماشین‌آلات پروژه احداث کارخانه احیای مستقیم با ظرفیت سالانه ۱.۵۵۰.۰۰۰ تن آهن اسفنجی، در جوار کارخانه فولاد و گندله سازی و حصول به پیشرفت فیزیکی مناسب و شروع راه‌اندازی آزمایشی در تیر ماه سال ۱۳۹۷.

- تولید ۳۰۰ هزار تن میلگرد در طرح شرکت صنایع آهن و فولاد سَرمد اَبرکوه.

- نهایی کردن عملیات طرح تامین آب از محل اجرای شبکه فاضلاب شهرستان اردکان و انتقال آب به مجتمع گندله سازی اردکان و بهره‌برداری کامل از طرح فوق در سال ۱۳۹۶.

اهداف بلندمدت:

پیش‌بینی اجرای طرح‌های آتی:

در مورد طرح‌های و برنامه‌های آتی این شرکت در دورنمای ۵ سال آینده، ۳ طرح مهم در دست مطالعه و برنامه‌ریزی است:

- طرح احداث ۲ واحد نورد به ظرفیت سالانه ۲/ ۱ میلیون تن میلگرد، در جوار کارخانه فولاد سازی واقع در مجتمع صنعتی چادرملو و با سرمایه‌گذاری ۳.۰۰۰ میلیارد ریال (استفاده از فاینانس خارجی).

- احداث کارخانه گندله سازی جدید با ظرفیت تولیدسالانه ۴ میلیون تن در مجتمع صنعتی چادرملو و با سرمایه‌گذاری ۹.۰۰۰ میلیارد ریال (استفاده از فاینانس خارجی).

- برنامه برای دستیابی به معادن جدید برای بهره‌برداری.

فعالیت‌های اصلی شرکت در ۲۹/ ۱۲/ ۱۳۹۶ و مقایسه آن نسبت به برنامه سال ۱۳۹۶ و سال مالی قبل به شرح جدول (یک) است.

با توجه به اطلاعات جدول یک شرکت توانسته است ۱۰۸ درصد برنامه سال ۱۳۹۶ را پوشش دهد.

بر همین اساس عملکرد فعالیت‌های اصلی شرکت در سال مالی منتهی به ۲۹/ ۱۲/ ۱۳۹۶ نسبت به سال مالی قبل از افزایشی به میزان ۱۲۳ درصد برخوردار است.(جدول دو)

11 (5)

 

11 (4)

11 (3)

11 (2)