برگی زرین در کارنامه «اتکام»  ثبت شد

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه اتکایی امین (سهامی عام) مورخ ۲۷/ ۱۰/ ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۰ با حضور صاحبان ۹۳/ ۹۱ درصد از سهام، جناب آقای جهانگیری معاون محترم اتکایی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، جناب آقای مفید امینی معاونت محترم نظارت مالی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، نمایندگان محترم بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سازمان بورس و سازمان حسابرسی به ریاست جناب آقای تاجدار مدیرعامل و نماینده بیمه البرز برگزار شد. در این مجمع آقایان زینلی موخر و آبانگاه به ترتیب به نمایندگی از شرکت سهامی بیمه ایران و شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین به‌عنوان ناظران و آقای سید مصطفی کیائی مدیرعامل بیمه اتکایی امین به‌عنوان منشی جلسه به اتفاق آرا انتخاب شدند.

در ابتدا سید مصطفی کیائی توضیحاتی در مورد وضعیت شرکت و عملکرد یکساله ارائه و عملکرد شرکت را بهترین عملکرد از بدو تاسیس تا کنون عنوان کرد و با ذکر توضیحاتی در مورد عملکرد فنی و سرمایه‌گذاری شرکت اظهار امیدواری کرد که با ریسک پذیری فنی و همکاری کامل با بیمه مرکزی و سهامداران شرکت و ذخایر شرکت که دارای بهترین وضعیت در کل صنعت بیمه کشور است، سال آینده نیز این شرکت بتواند رشد و شکوفایی بیشتری داشته باشد. وی با اشاره به تحریم‌های غیر عادلانه ایجاد شده به صنعت بیمه راهکارهای بیمه اتکایی امین در مقابله با این تحریم‌ها را به استحضار سهامداران رسانید. ایشان همچنین رشد و توسعه بیمه اتکایی امین را مرهون همدلی و همراهی اعضای محترم هیات‌مدیره، کارکنان و سهامداران اصلی شرکت دانست.

سپس گزارش هیات‌مدیره قرائت و به سوالات سهامداران پاسخ لازم داده شد. پس از آن نماینده محترم سازمان حسابرسی، گزارش حسابرس و بازرس قانونی را قرائت کرد. این گزارش حسابرسی یکی از بهترین گزارش‌های حسابرسی در صنعت بیمه بوده و تنها یک بند شرط که بین شرکت‌های بیمه به‌صورت مشترک است در گزارش قید شده است. پس از استماع گزارش، نماینده محترم سازمان حسابرسی به سوالات سهامداران پاسخ داد و درخصوص دستور جلسه مصوبات ذیل به اتفاق آرا به تصویب سهامداران رسید.

۱. صورت‌های مالی شرکت برای سال مالی منتهی به ۳۱/ ۰۶/ ۱۳۹۷ به تصویب رسید.

۲. سازمان حسابرسی به‌عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت برای سال مالی منتهی به ۳۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸ انتصاب شد.

۳. روزنامه‌های کثیرالانتشار «دنیای‌اقتصاد» و اقتصاد کیش به‌عنوان روزنامه‌های شرکت برای درج آگهی انتخاب شدند.

۴. مقرر شد به ازای هر سهم مبلغ ۳۰۰ ریال سود نقدی، بر اساس قانون تجارت به سهامداران پرداخت شود.  همچنین مجمع با اکثریت آرا شرکت‌های سهامی بیمه ایران، توسعه کسب و کار سبا، بیمه آسیا، بیمه دانا و سرمایه‌گذاری‌های خارجی ایران را به‌عنوان اعضای اصلی هیات‌مدیره و شرکت‌های بیمه ایران معین و اطمینان گستر دانا را به‌عنوان دو عضو علی‌البدل هیات‌مدیره انتخاب کرد. سهامداران و نمایندگان قانونی آنها در جلسه مجمع از فعالیت‌های شرکت در سال مالی منتهی به ۳۱/ ۰۶/ ۱۳۹۷ تقدیر و تشکر کردند.

10-02

10-03