نگاه سوم- مراسم اختتامیه برترین‌های تئاتر ایران در جشنواره تئاتر فجر با تجلیل از ابراهیم حقیقی هنرمند گرافیست و فتانه دادخواه عکاس باسابقه تئاتر برگزار شد. همچنین برگزیدگان بدین شرح معرفی شدند:

آرای مسابقه عکس

هیات داوران ضمن تقدیر از حسین گلپا و محمد رضا سلطانی جایزه رتبه سوم را به ساغر برکات برای عکس از «نمایش بیچاره مکبث»، جایزه رتبه دوم را به مانی لطفی‌زاده برای عکس از نمایش «آسمان روزهای برفی» و جایزه رتبه اول را به حسن طاهری برای عکس از نمایش «شکار روباره» اهدا کرد.

نمایش‌های رادیویی

هیات داوران این بخش شامل نادر برهانی‌مرند، محمد خزاعی و رحمان سیفی آزاد

تنظیم‌کننده: ایوب آقاخانی برای نمایش «باجه تلفن»

سردبیر: ندا هنگامی سردبیر نمایش‌های «پلکان» و «روز واقعه»

بازیگر مرد: مصطفی عبداللهی برای نمایش «پلکان»

بازیگر زن: فاطمه سیمزاری تقدیر شد و جایزه این بخش به شهین نجف‌زاده برای بازی در نمایش «روز واقعه» اهدا شد.

تهیه‌کننده: محمود احمدی تهیه‌کننده نمایش «روزواقعه»

نویسنده: محمود استاد محمد نویسنده «تهران»

کارگردان: علی عمرانی برای کارگردانی نمایش‌های «پلکان» و «روز واقعه» جوایز این بخش‌ها را دریافت کردند.

جایزه بهترین کار در این بخش به گروه نمایش «پلکان» اهدا شد.

بخش نمایش‌های تلویزیونی

طراحی صحنه: منوچهر شجاع طراح صحنه نمایش «سفر به گمسک»‌

بازیگری مرد: فرهاد آئیش بازیگر نمایش‌های «هنر» و «خانواده تت»

بازیگر زن: رویا میرعلمی بازیگر نمایش «بچه‌های من آفریقای من»

نویسندگی: در این بخش با تقدیر از استاد علی نصیریان و فرهاد ناظرزاده کرمانی تندیس جشنواره به علیرضا نادری نویسنده نمایش «چهار حکایت از چندین حکایت رحمان» اهدا شد.

کارگردانی تلویزیونی: با تقدیر از مسعود فروتن، جایزه این بخش به بیژن صمصامی کارگردان تلویزیونی نمایش‌های «روژانو» و «سکوت و دغه‌غه‌های پرچین» اهدا شد.

کارگردانی هنری: مهرداد رایانی مخصوص کارگردان هنری نمایش «سکوت»

مسابقه نمایش‌های خیابانی

موسیقی: با تقدیر از حمید رضا نوری آهنگساز نمایش «کانال کمیل»، جایزه این بخش به گروه موسیقی نمایش «تراژادی آب» از مرند اهدا شد.

طراحی: با تقدیر از پوریا کریمی طراح نمایش «ما همه می‌دونیم» از لاهیجان و سامان خلیلیان و احمدصمیمی طراحان نمایش «شما چی می‌گید» از تهران، جایزه این بخش به مهدی حبیبی طراح نمایش «اعترافات یک مستاجر» از ملایر اهدا شد.

بازیگر زن: نرگس خاک کار بازیگر نمایش «اعترافات یک مستاجر» از ملایر

بازیگری مرد: با تقدیر از محمد موسوی و ابوذر چهل امیرانی جایزه این بخش به بهنام شرفی بازیگر نمایش «اعترافات یک مستاجر» از ملایر اهدا شد.

طرح و ایده: جمشید عسگری برای طرح و ایده نمایش «غنی» از تهران و حمید رضا نوری برای طرح و ایده‌ نمایش «کانال کمیل» از تهران تقدیر شدند و جایزه این بخش به نرگس خاک‌کار برای طرح و ایده نمایش «اعترافات یک مستاجر» از ملایر اهدا شد.

هیات داوران با اهدای لوح تقدیر و مهدی صالح‌یار به نمایندگی از گروه نمایش «تراژدی آب» تقدیر کردند.

کارگردانی: با تقدیر از جمشید عسگری کارگردان نمایش «غنی» از تهران و سامان خلیلیان کارگردان نمایش «شما چی می‌گید»، نرگس خاک‌کار کارگردان نمایش «اعترافات یک مستاجر» از ملایر جایزه این بخش را دریافت کرد.