موفقیت شیرین فارغ‏‌التحصیل مدرسه هاروارد

امسال، او که در سال ۲۰۱۶ فارغ‌‌التحصیل شده، دوباره در مسابقه شرکت کرد و در منطقه شمال شرق آمریکا نفر اول شد و در فینال جهانی مسابقه کسب‌و‌کارهای جدید دانش‌‌آموختگان مدرسه کسب و کار هاروارد در سال ۲۰۲۴ دوم شد. لفکوویتز ارزش پشتکار داشتن را به واسطه علاقه طولانی‌مدتش به سوارکاری آموخت. او می‌‌گوید: «من با اسب‌‌سواری بزرگ شدم. وقتی می‌‌خواهی خودت را روی زین نگه داری، چیزهای زیادی یاد می‌‌گیری.» این ذهنیت در کارش نتیجه داد: هارکن سوییت، در اول آوریل، شکلات‌‌بارهای طبیعی و گیاهی خود را در حدود ۳۶۰۰ فروشگاه والمارت عرضه کرد. همچنین این شکلات‌‌ بارها در ۱۲ بسته به قیمت ۴۴.۹۹ دلار در وب‌سایت شرکت به فروش می‌‌رسند. بارهای کاراملی خرمایی اختصاصی این شرکت، با چوب شور ترد مخلوط شده است. محصولات دیگر هم عبارتند از بار شیره‌‌ای که از نان بادامی نرم با روکش شکلاتی درست شده و بار مغزدار که از بادام‌‌زمینی ترد درست شده است. مواد اصلی بارها را هم شکلات، جو دو سر و نوعی نشاسته پروبیوتیک تشکیل می‌دهد.

لفکوویتز کسب و کارش را که به سرعت رشد کرده، خودش تامین مالی کرد و از مارس ۲۰۲۲ که کارش را آغاز کرد، اولین نیروی کارش را به تازگی استخدام کرده است. لفکوویتز بعد از اینکه متوجه شد به خاطر یک مشکل پزشکی باید فیبر بیشتری مصرف کند، به فکر راه‌‌اندازی این کسب و کار افتاد. او دستور بار کاراملی خرمایی مخصوص خودش را تهیه و آن را تست کرد. او می‌‌گوید: «نتیجه کار یک شکلات بار سالم با فیبر فراوان بود.» با اینکه او ندیده بود هیچ‌‌یک از تولیدکنندگان بزرگ شکلات‌‌های کلاسیک دستور شکلات‌‌های خود را تغییر دهند و بر موادی که فیبر بالا دارند تمرکز کنند، با مفهومی در فیلم‌‌های تیک‌‌تاک آشنا شد که خیلی از اینفلوئنسرها شکلات بارهای این شرکت‌ها را با ترکیبات مدنظر خودشان متناسب‌‌سازی می‌‌کردند. لفکوویتز می‌‌گوید: «هارکن این گزینه را برای افرادی که وقت ندارند این کارها را انجام دهند، فراهم کرده است.»

لفکوویتز متوجه شد که شرکت در مسابقه به او کمک کرده برندسازی و ایده‌‌اش را بهبود دهد. او می‌‌گوید: «دوست داشتم کارآفرینان دیگر را ببینم و صادقانه بگویم، پالایش داستان و پیامی که دارید، برای همه کارآفرینان تمرین خوبی است.» آنا کرتز، معاون برگزارکننده مسابقه کسب‌و‌کارهای جدید دانش‌‌آموختگان مدرسه کسب‌و‌کار هاروارد، معتقد است تجربه لفکوویتز چیز غیرمعمولی نیست. او اضافه می‌کند: «هیچ‌‌چیزی انرژی‌‌بخش‌‌تر از این نیست که با کارآفرینان جسور و غیرسازگاری که نوآوری به دنیا می‌‌آورند، در یک جا باشی.» لفکوویتز پیش‌بینی می‌کند که پدر و مادرها می‌توانند یک بازار مهم برای هارکن سوییت باشند. او می‌‌گوید: «وقتی در این مورد تحقیق می‌‌کردم، متوجه شدم فیبر مهم‌ترین ماده فوق‌‌العاده مغذی است که مردم کشور به اندازه کافی آن را مصرف نمی‌‌کنند؛ مخصوصا کودکان. بیشتر کودکان سالاد کلم نمی‌‌خورند و یک بار ما به اندازه پنج فنجان کلم، فیبر دارد.» به نظر می‌رسد این بازار برای شرکت جواب داده و رسانه‌‌های اجتماعی که محصولات ارگانیک تبلیغ می‌کنند، این پیام آنها را گسترش داده‌‌اند.