سران باشگاه استیل آذین پیش از پایان لیگ مذاکراتی را به طور غیرمستقیم با دروازه بان افول کرده استقلال باز کرده‌اند تا وی را با رقمی نجومی به عضویت استیل آذین در بیاورند. هر چند استقلالی‌ها هم تمایل چندانی برای حفظ این دروازه‌بان ندارند، اما پیشنهادی که به وحید طالب‌لو داده شده در نوع خود کم نظیر است. استیل آذین که از ابتدای فصل از ناحیه دروازه‌بانی مشکلات فراوانی را احساس می‌کرد برای تکمیل کردن تیم پر ستاره‌اش رقمی افزون بر ۷۰۰ میلیون تومان را به طالب‌لو پیشنهاد داده است.دیگر گزینه مورد نظر باشگاه استیل آذین آرش برهانی است که از شرایط مشابهی با وحید برخوردار است.

صعود ۹ پله‌ای یعقوبیان در رنکینگ جهانی

علی یعقوبیان، شمشیرباز اسلحه اپه ایران به دنبال کسب مدال برنز مسابقات جایزه بزرگ سوئد و درخشش در جام جهانی سوئیس ۹ پله در رنکینگ جهانی صعود کرد. یعقوبیان پس از حضور در مسابقات جام جهانی سوئیس و راهیابی به جدول ۳۲ نفر مسابقات از رتبه ۴۲ به رتبه ۳۹ جهان صعود کرد و بعد از آن با کسب مدال برنز مسابقات جایزه بزرگ سوئد با ۶ پله صعود در رنکینگ، در رده سی وسوم جهان قرار گرفت.

ایران در سید دوم قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا

تیم ملی فوتبال ایران همچون دو دوره اخیر رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در این دوره مسابقات هم سرگروه نیست. تیم ملی فوتبال قطر به عنوان میزبان رقابت‌ها یکی از سرگروه‌ها در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا خواهد بود. عراق، مدافع عنوان قهرمانی، عربستان تیم دوم دوره گذشته و کره جنوبی تیم سوم مسابقات سال ۲۰۰۷ هم دیگر سرگروه‌ها به شمار می‌روند. تیم‌های ملی فوتبال ژاپن‌، استرالیا، ایران و بحرین هم در سید دوم مسابقات قرار می‌گیرند.

جوانان ژیمناستیک به توکیو رفتند

جوانان ژیمناستیک ایران به منظور شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا دیشب تهران را به مقصد توکیو ترک کردند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، یونس ضیغمی‌، حمید میرشکاری، رضا ذوالفقاری‌نژاد، رضا فرنیا، محمد حسن قلی خانی به مربیگری منوچهر کاکاوند و سرپرستی احمد محتشمی به این رقابت‌ها اعزام شدند. این رقابت‌های ورودی المپیک سنگاپور محسوب شده از ۱۸ الی ۲۷ اسفند ماه در دو بخش ترامپولین و آرتستیک برگزار می‌شود.

تیم ملی کشتی ایران ۳۵ هزار دلار جایزه گرفت

تیم ملی کشتی آزاد ایران جایزه ۳۵ هزار دلاری رقابت‌های جام جهانی را به خود اختصاص داد. روس‌ها نسبت به اعلام قبلی خود خلف وعده کرده و جایزه تیم نایب قهرمان را ۵ هزار دلار کاهش دادند تا ۳۵ هزار دلار نصیب ایران شود. جایزه تیم روسیه قهرمان این رقابت‌ها ۷۰ هزار دلار بود.