دراگان اسکوچیچ بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری قبل بازی با تیم استقلال اهواز اظهارداشت: هنوز هیچ گونه مذاکره ای با من در این خصوص نشده است.

به گزارش ایرنا، بازی تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال اهواز از هفته بیست وهشتم لیگ برتر باشگاه های ایران به میزبانی فولاد ازساعت ۱۸ روز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز شروع می شود.

وی به بازی با تیم استقلال اهواز اشاره کرد و گفت: بازی های تیم استقلال را تماشا کرده ام بطوری که بازیکنان این تیم که اکثرجوان و باانگیزه هستند بازی های خوبی از خود ارایه داده اند به همین دلیل تماشاگران ، فردا از دو تیم شاهد یک بازی خوب خواهند بود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهارداشت : باهمه احترامی که برای تیم همشهری خود قائل هستم در این بازی همانند بازی های گذشته برای برد و کسب سه امتیاز بازی خواهیم کرد .

وی به تیم خود اشاره کرد و اظهار داشت: بازیکنانم برای این بازی از شرایط خوبی برخوردارند و برای گرفتن سه امتیاز بازی خواهند کرد.

اسکوچیچ به بازی هفته قبل مقابل تیم استقلال تهران اشاره کرد و افزود : در آن بازی یک نیمه بد بازی کردیم به طوری که تاکنون چنین بازی را از بازیکنان خود ندیده بودم به همین خاطر تلاش خواهیم کرد تا آن بازی به دست فراموشی سپرده شود.

وی در ادامه گفت: برای بازی فردا بازیکن محروم نداریم اما اسماعیل شریفات و مهرداد بایرامی را به خاطر مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.

اسکوچیچ در مورد استفاده نکردن از برخی بازیکنان ازجمله مهرداد جماعتی گفت:سیاست کاری ما بر مبنای استفاده از بازیکنان آماده است لذا از بازیکنی که آماده است به بازی گرفته می شود و نباید ازیاد برد که جماعتی درفصل گذشته مدتی مصدوم بود اگرچه تمرینات خود را خوب دنبال می کند اماهنوز به فرم عالی نرسیده است.

تیم فوتبال فولاد خوزستان با ۳۱ امتیاز در مکان دوازدهم جدول لیگ برتر قراردارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.