عبدالرصا رحمانی فضلی روز جمعه با اعلام آغاز مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران افزود: امیدوارم انتخاباتی سالم و باشکوه در فضایی امن برگزار کنیم و لازم می دانم از مردم عزیز ایران که در مرحله اول انتخابات با شکوه و مصمم در پای صندوق ها حاضر شدند و در فضای قانونی آرام و توام با نشاط سیاسی مرحله نخست را پشت سر بگذارند تشکر کنم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، وی ادامه داد: در انتخابات مرحله اول همه شعبه ها تایید شدند و ما توانستیم با تایید همه شعبه ها در مرحله اجرا و نظارت یک بار دیگر بلوغ سیاسی مردم را در عرصه واگذاری و جابجایی قدرت در قالب مردم سالاری دینی و روش انتخابات برای دنیا آزمون کنیم.
رحمانی فضلی گفت: برای کسانی که در محله اول و دوم در حوزه اجرا و نظارت و در حوزه های همکاری های انتظامی و امنیتی و تبلیغاتی تلاش کردند تشکر می کنم.
وزیر کشور افزود: مرحله دوم در ۵۵ حوزه انتخاباتی در ۱۲۱ شهر برگزار می شود که بتوانیم برای ۶۸ کرسی تعیین تکلیف کنیم.
وی گفت: در این مرحله از ساعت هشت تا ساعت 19 انتخابات در جریان خواهد بود و اگر لازم شد تجدید و تمدید شود از طریق وزارت کشور با هماهنگی دوستان در شورای نگهبان مراتب را به استان ها اعلام می کنیم و پیگیر خواهیم شد.
وزیر کشور افزود: انتخابات مرحله دوم به صورت قانونی تا ساعت ۱۸ خواهد بود و چون روال کار بر این مبنا بود تا ساعت ۱۹ تمدید خواهد شد.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.