به گزارش خبرآنلاین، بهروز نعمتی در جمع خبرنگاران پارلمانی در راهروهای مجلس با تاکید بر اینکه فعالیت فراکسیون رهروان ولایت تا آخر مجلس نهم ادامه دارد، افزود: بعد از مرحله اول انتخابات مجلس، یک جلسه داشتیم و در به زودی هم یک جلسه دیگر خواهیم داشت و اساسا انحلال فراکسیون کذب محض است.

وی در پاسخ به سوال خبرآنلاین که به ترکیب فراکسیون‌ها در مجلس آتی اشاره داشت، گفت: بسیاری از دوستان به تشکیل دو فراکسیون در مجلس دهم اصرار دارند اما ما فراکسیون سومی هم تشکیل خواهیم داد با همان مشی فراکسیون رهروان ولایت که احتمالا نام آن تغییر می کند.

به گفته نعمتی این فراکسیون مبتنی بر اعتدال شکل می‌گیرد، چرا که اولین بار فراکسیون رهروان ولایت بود که شعار اعتدال را سر داد.

وی در پاسخ به اینکه آیا علی لاریجانی رئیس این فراکسیون خواهد بود یا نه؟، اظهارداشت: این مساله هنوز مشخص نیست اما ایشان حتما عضو فراکسیونی که گفتم خواهد بود. کما اینکه هم اکنون نیز ایشان عضو فراکسیون رهروان ولایت هستند.

منتخب لیست امید در مجلس دهم، در واکنش به خبرسازی رسانه‌ها درباره دیدارها و مذاکرات عارف و لاریجانی، نیز گفت: این آقایان تا کنون نشستی درباره ریاست مجلس با یکدیگر نداشته اند، اما چندین بار تلفنی با هم صحبت کرده اند. اما گویا رسانه ها نسبت به تلفن های اخیر آنها حساس شده اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.