عبدالرضا مصری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، اظهار کرد:‌ شنبه صبح ۱۸ اردیبهشت تمامی منتخبان مجلس دهم به دعوت رئیس مجلس شورای اسلامی در محل مجلس قدیم گرد هم می‌آیند که در این جلسه وزرای اطلاعات خارجه معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی به ایراد سخن می‌پردازند و در آن مسائل مربوط به حوزه یاست خارجی و سایر مسائل مطرح می‌شود.

وی ادامه داد:‌ بعد از ظهر همان روز ساعت سه جلسه فراکسیون فراگیر در محل مجلس قدیم به دعوت آیت‌الله موحدی کرمانی برگزار می‌شود که در آن جلسه از تمامی کسانی که معتقد به انقلاب و نظام و رهبری و روحانیت هستند دعوت شده است. جلسه‌ای که قرار است در آن فراکسیون فراگیر رسما اعلام موجودیت کند.

منتخب مردم کرمانشاه در مجلس دهم تاکید کرد: در این جلسه از تمامی سلایق معتقد به انقلاب و اسلام دعوت شده است و محدود به اصولگرایان نیست. طبیعتا بعد از تشکیل مجلس نمایندگان می‌توانند نام فراکسیون را انتخاب کرده و اساسنامه‌ی آن را بنویسند.

مصری یادآور شد که بانی این جلسه آیت‌الله موحدی کرمانی است و برای سخنرانی از رئیس مجلس نیز دعوت به عمل آمده است.

وی در پایان گفت که بعد از ظهر روز سه شنبه و همزمان با جلسه فراکسیون فراگیر، منتخبان اصلاح طلب نیز جلسه‌ی دیگری را درنیاوران برگزار می‌کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.