بازار دیجیتال- اگر به دانستن معنی واژه‌های مختلف در زبان‌های مختلف علاقه دارید به سایت ویکی واژه مراجعه کنید. این سایت به آدرس fa.wiktionary.org/wiki قابل دسترس است.

براساس آنچه در این سایت آمده، ویکی‌واژه یک واژه‌نامه به همه زبان‌های موجود دنیا است. ویکی‌واژه همکار دانشنامه آزاد ویکی‌پدیا است. می‌توان از ویکی‌واژه برای آشنایی با واژه‌های ناآشنا استفاده کرد و آن را برای ساخت بانک داده برای یک مترجم رایانه‌ای به کار گرفت.
این سایت با همکاری همگانی کاربران همچون سایت ویکی پدیا روی اینترنت پدیدآمده و گسترش می‌یابد. ویکی‌واژه واژه‌نامه‌ای آزاد از واژه‌ها است که در آن به بررسی تمام واژه‌ها در هر زبانی می‌پردازد. در این سایت اطلاعاتی نظیر ریشه‌شناسی، آوایش، پاره‌های سخن، مترادف و برگردان واژه‌ها در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. منظور از آزاد بودن این واژه‌نامه این است که همه از جمله شما، می‌توانند آن را آزادانه باز نشر کنند.
نسخه فارسی ویکی‌واژه از سال ۱۳۸۳ آغاز به کار کرده و هم‌اکنون ۷۸.۸۶۰ سرواژه دارد. با مراجعه به سایت ویکی واژه می‌توانید با دیگر پروژه‌های این گروه نیز آشنا شوید. ویکی نبشته (متون پایه و مرجع آزاد)، ویکی گفتاورد (مجموعه‌ای از نقل قول‌ها)، ویکی خبر (مرجع خبری با محتوای آزاد)، ویکی گونه (راهنمای گونه‌های زیستی)، ویکی انبار (انبار پرونده‌های چندرسانه‌ای عمومی) و... از این پروژه‌ها هستند.