گالری «ساعتچی» در لندن و از گالری‌های شناخته شده جهان برای اولین بار آثار یک هنرمند ایرانی ساکن ایران را خریداری کرد.

این گالری به تازگی دو اثر با عناوین «رقص چاقو» و «جشن ایرانی» مربوط به سال ۲۰۰۸ را از رکن‌الدین حائری‌زاده خریداری کرده است.

بر اساس این گزارش، این آثار قرار است در نمایشگاهی با عنوان «چشم‌اندازهای دگرگون شده در نقاشی» در گالری ساعتچی به نمایش گذاشته شود.

در نمایشگاه «چشم‌اندازهای دگرگون شده در نقاشی» آثاری از ۵۰ هنرمند سراسر دنیا به نمایش درخواهد آمد.

آثار حائری زاده هم اکنون در سایت گالری ساعتچی قابل مشاهده است که علاوه بر دو اثر نام برده اثر دیگری با عنوان «رزم» اثر سال ۲۰۰۶ را نیز معرفی کرده است.

رکن‌الدین حائری‌زاده، برنده دوم ششمین دوسالانه نقاشی تهران اخیرا نمایشگاهی را در دبی برپا کرد. وی همچنین سه نمایشگاه خارجی و دو نمایشگاه داخلی را از سال ۲۰۰۰ تاکنون به صورت انفرادی داشته است. ضمن اینکه آثار وی در هشت نمایشگاه گروهی داخلی و خارجی نیز به نمایش درآمده است.

آثار رکن‌الدین حائری‌زاده همچنین در چهل و یکمین نمایشگاه آرت کولون (Art Cologne)در سال ۲۰۰۷ نیز از سوی گالری الهه به نمایش درآمد.در این نمایشگاه به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های بین‌المللی ارائه کننده آثار هنری جهان در شهر کلن آلمان آثاری از شهریار توکلی، خسرو حسن‌زاده و رامین حائری‌زاده، نیکزاد نجومی و علی نصیر نیز حضور داشتند.

همچنین آثار رکن‌الدین حائری‌زاده در دومین دوسالانه هنر چین به همراه آثاری از نقاشی‌های افشین ‏پیرهاشمی و علیرضا جدی توسط موزه هنرهای معاصر شرکت داده شد.