کوپن‌ها تا پایان تیر اعتبار دارد
گرانی نوبتی در بازار خودرو
دنیای اقتصاد- کارت هوشمند سوخت خودروهایی که در دوره جدید به آنها سهمیه یارانه‌ای تعلق نمی‌گیرد، از اول تیر ماه باطل می‌شود و به زودی کارت جدیدی برای آن‌ها صادر و به نشانی صاحبان آن ارسال خواهد شد.

کارت سوخت جدید برای اخراجی‌ها
گروه خودرو- کارت هوشمند سوخت خودروهایی که در دوره جدید به آنها سهمیه یارانه‌ای تعلق نمی‌گیرد، از اول تیر ماه باطل می‌شود و به زودی کارت جدیدی برای آنان صادر و به نشانی صاحبان آن ارسال خواهد شد.
طبق مصوبه ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت کشور (ستاد تبصره ۱۳ سابق) مرحله دوم سهمیه‌بندی بنزین خودروهای مصرفی، با حذف بنزین خودروهای وارداتی با حجم موتور بیش از ۱۳۰۰ سی سی و خودروهای داخلی بیش از ۲۰۰۰ سی سی همراه خواهد بود. این ستاد همچنین تصویب کرد که بنزین سوپر لیتری ۵۴۰ تومان در جایگاه‌های سوخت، عرضه ‌شود.
بنابراین دارندگان خودروهای خارجی که حجم موتور آنها بیش از 1300 سی سی است و یا مالکان خودروهای داخلی 2000 سی سی یا باید از بنزین آزاد لیتری 400 تومان استفاده کنند و یا از بنزین سوپر 540 تومانی اما اینکه تکلیف کارت دارندگان این نوع خودروها چه خواهد شد، روز گذشته روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اقدام به ارسال اطلاعیه‌ای در این زمینه کرد. در اطلاعیه مذکور آمده است که : «بر اساس مصوبه ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت کشور از اول تیرماه به خودروهای وارداتی با حجم موتور بیش از 1300 سی سی و بعد از آن و همچنین خودروهای تولید داخل با حجم موتور بیش از 2000 سی سی مدل 1382 و بعد از آن که از سال 1382 شماره‌گذاری شده‌اند بنزین با نرخ هر لیتر 100 ریال تعلق نمی‌گیرد. بر اساس این گزارش از تاریخ مذکور کارت هوشمند سوخت خودروهای مذکور ابطال می‌شود و دارندگان این نوع خودروها می‌توانند از طریق کارت‌های هوشمند سوخت جایگاه داران نسبت به دریافت بنزین مورد نیاز خود با نرخ غیر یارانه‌ای اقدام نمایند. همچنین برای این نوع از خودروها به زودی کارت جدید صادر و توسط شرکت پست به نشانی آنها ارسال خواهد شد. این اطلاعیه می‌افزاید: باقیمانده سهمیه یارانه‌ای این نوع از خودروها به کارت جدید منتقل و به میزان آن می‌توانند از بنزین یارانه‌ای استفاده نمایند.»