قیمت مانیتور همچنان ثابت است

بازار دیجیتال- به رغم ادعاهای فعالان بازار خریدو فروش مانیتور در مورد افزایش قیمت این کالا، نمایندگی‌های فروش از ثبات قیمت این کالا طی یک هفته اخیر خبر می‌دهند. فروشندگان مانیتور در پاساژ پایتخت معتقدند، رکود حاکم بر بازار خرید و فروش مانیتور طی دو هفته اخیر باعث شد، پس از پایان یافتن این دوره بسیاری از عرضه‌کنندگان مانیتور اقدام به افزایش قیمت این کالا کنند.

این فروشندگان به رشد ۲تا ۱۵هزار تومانی قیمت مانیتورهای LG و رشد ۲ تا ۱۰هزار تومانی نرخ مانیتورهای Samsung اشاره کرده و گفتند: «برخی از مدل‌های مانیتور موجود در بازار نیز کمیاب شده‌اند که این موضوع تا حد زیادی افت قیمت‌ این کالا را در پی

داشته است.»

این در حالی است که «سام‌سرویس»، نمایندگی فروش مانیتورهای سامسونگ از ثبات قیمت مانیتورهای این شرکت طی یک‌ماه اخیر خبر می‌دهد و می‌گوید: با وجود عرضه مدل‌های جدید مانیتور به بازار طی یک‌ماه اخیر، تغییری در قیمت مانیتورهای این شرکت اعمال نشده است.

این نمایندگی همچنین از ورود مدل‌های جدید مانیتور سامسونگ به بازار طی دو هفته آینده خبر داد و گفت: به احتمال بسیار زیاد سری جدید مانیتورهای Wide (صفحه عریض) سامسونگ طی دو هفته آینده از کشور کره وارد بازار داخلی می‌شوند. ورود این مانیتورها نیز تا حدودی تغییر در نرخ مانیتورهای این شرکت را در پی خواهد داشت.

«مادیران» نمایندگی فروش مانیتورهای LG نیز از ثبات قیمت مانیتورهای این شرکت طی یک هفته اخیر خبر داد و گفت: نرخ اکثر مدل‌های مختلف مانیتورهای این شرکت طی دو هفته اخیر ثابت بوده است و تنها مدل ۱۹۰۰Jا L از مانیتورهای ۱۹ اینچ این شرکت و همچنین مانیتور ۱۹ اینچ تیونردار این شرکت طی یک هفته اخیر با رشد قیمت مواجه شده‌اند. طبق اعلام این نمایندگی مدل‌های مذکور به ترتیب با قیمت ۴۰۵هزار و ۴۳۰هزار تومان به فروش می‌رسند.

مانیتورهای سونی، هانسول، ایسر و... نیز از برندهای موجود در بازار هستند که طی دو هفته اخیر دچار هیچ تغییر قیمتی نشده‌اند.