گروه بورس - هدیه لطفی: شاخص کل بورس اوراق بهادار، اولین روز کاری هفته را مثبت آغاز کرد. این شاخص در پی ادامه رشد خود به میزان 8/1 واحد افزایش یافت و به رقم 10 هزار و 152 واحد رسید.

نمادهای معاملاتی «فخوز» با ۵ واحد افزایش، «وپارس» با ۴ واحد افزایش، «فولاد» با ۳ واحد افزایش، «خپارس» و «فخاس» هر کدام با یک واحد افزایش به رشد شاخص کمک کردند.
در روز گذشته شاخص تابلوی اصلی با یک واحد کاهش به رقم 8 هزار و 982 واحد، شاخص تابلوی فرعی با 6 واحد افزایش به رقم 11 هزار و 258 واحد، شاخص بازده نقدی و قیمت با 13 واحد افزایش به رقم 36 هزار و 505 واحد شاخص صنعت با یک واحد کاهش به رقم 8 هزار و 12 واحد رسیدند. در معاملات دیروز بیش از 5/27 میلیون سهم در 6 هزار و 352 دفعه داد و ستد شد و ارزش کل معاملات به رقم 75 میلیارد و 560 میلیون ریال رسید.
همچنین دیروز نمادهای معاملاتی حق تقدم بانک اقتصاد نوین، حق تقدم ایران‌خودرو دیزل، بانک پارسیان و روغن‌نباتی ناب بیشترین افزایش قیمت و نمادهای معاملاتی لیزینگ خودرو غدیر، گروه صنعتی سدید، ایران‌دارو و سیمان سفید نی‌ریز بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند. روز گذشته نماد شرکت لیزینگ‌خودرو غدیر پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه و تقسیم سود نقدی، سیمان درود پس از برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده جهت انتخاب اعضای هیات‌مدیره و شیمیایی پارس پامچال پس از برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده برای انتخاب بازرس قانونی بازگشایی شدند.