گروه صنعتی ایران رادیاتور

مطلوب‌ترین سیستم گرمایشی برای واحدهای مسکونی و اداری سیستم گرمایشی تابشی (RADIATION) و قلب این سیستم رادیاتور و مناسب‌ترین عنصر برای ساخت رادیاتور آلومینیوم است.

سال‌ها به علت فقدان سیستم‌های پیشرفته‌ ریخته‌گری و مونتاژ، رادیاتورهای آلومینیومی شوفاژ از خارج کشور وارد می‌شدند. اندیشه تولید رادیاتور آلومینیوم بلافاصله پس از پیروزی انقلاب به ذهن ما رسید.مطالعه کارشناسی نزدیک به یک سال به طول انجامید و شرکت تولیدی ایران رادیاتور در اواخر سال ۱۳۵۸ در تهران تاسیس و در زمینی به مساحت ۳۵۰۰متر مربع با ۱۵۰۰متر مربع بنا و حدود ۳۰نفر کارگر شروع به کار کرد.

اولین محصولات کارخانه در اوایل سال ۱۳۵۹ روانه بازار و گرمابخش واحدهای مسکونی و اداری شد. به علت محدودیت فضابا موافقت وزارت صنایع و معادن در سال ۱۳۶۶ کارخانه به همراه کلیه ماشین‌آلات و تجهیزات به شهر صنعتی رشت انتقال یافت.

نصب و راه‌اندازی پرس‌های عظیم ۱۲۰۰تن ریخته‌گری تحت فشار (Diecast) و ماشین‌آلات تکمیلی، برای نخستین بار با همت و دستان کارشناسان و کارگران شریف ایرانی، بدون هیچ کمکی از خارج پایان یافت و اولین تولیدات از فاز اول کارخانه روانه بازار گردید.

با افزایش تولید، کمبود کالا در بازار داخلی کاملا برطرف شد و پس از سال‌ها تجربه با ارتقای کیفیت محصول و حضور آبرومندانه در نمایشگاه‌های بین‌المللی معتبر تاسیسات حرارتی در کشورهای آلمان (فرانکفورت) و ایتالیا(میلان) و با تلاش پیگیر در بازاریابی و کسب گواهینامه‌های استاندارد بین‌المللی به این توانایی رسیدیم که به عنوان بزرگترین واحد ریخته‌گری تحت فشار در کشور خاورمیانه و سومین تولیدکننده جهانی، رادیاتورهای آلومینیومی شوفاژ ساخت ایران را برای اولین بار به بیش از ۳۰کشور از جمله کشورهای پیشرفته صنعتی اروپا صادر کرده، که در نتیجه در سال‌های ۱۳۷۹، ۱۳۸۳ و ۱۳۸۴ به عنوان «صادرکننده نمونه کشوری» انتخاب و از روسای جمهور محترم وقت لوح تقدیر دریافت نمودیم.

پس از رفع نیاز کشور به رادیاتورهای آلومینیومی شوفاژ برای تامین مشعل‌های مورد نیاز سیستم‌های حرارتی در بخش‌های ساختمانی و صنعت در سال ۱۳۷۱ اقدام به تاسیس «شرکت مشعل گاز ری» گردید که هم‌اکنون این شرکت با تولید ده‌ها مدل مشعل‌های گازوئیل‌سوز، گازسوز و دوگانه‌سوز تا سقف ۴.۰۰۰.۰۰۰ Kcal/h و ارائه خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور آرامش خاطر مصرف‌کنندگان در این بخش را نیز فراهم نموده است.

این نکته قابل تاکید است که توانایی رقابت با کشورهای پیشرفته صنعتی، صدور رادیاتور شوفاژ حتی به کشورهای اروپایی و در عین حال تامین کامل نیازهای داخلی، کار ساده‌ای نیست. شور و عشق می‌خواهد، تلاش توان‌سوز می‌خواهد و مدیریت فعال و دلسوز و روحیه همکاری جمعی تمام کارکنان را دست‌اندرکاران گروه صنعتی ایران رادیاتور اعم از کارگران، مهندسان و مدیران امیدوار شد که همچنان از گروه‌ همین عاشقان، تلاشگران و مدیران باشند. امیدوارند که همواره برای مصرف‌کنندگان و توزیع‌کنندگان این شرکت محصولات درجه یک با کیفیت بالا و قابل رقابت در بازارهای جهانی تولید نمایند.

از سال ۱۳۸۴ نیز با تولید پکیج‌های گرمایشی از نوع زمینی و دیواری در مدل‌ها و ظرفیت‌های مختلف با آخرین تکنولوژی‌های پیشرفته روز، به توسعه کمی و کیفی محصولات تولیدی شرکت همت گماشتیم و بر خود می‌بالیم که باز هم همچون گذشته با تولید محصولی با کیفیت در خدمت مردم عزیز کشورمان هستیم.

در پایان لازم به یادآوری است که با توجه به اهمیت فوق‌العاده‌ای که مدیریت و کارکنان «گروه صنعتی ایران رادیاتور» برای کیفیت تولیدات خود قائل هستند، هم‌اکنون محصولات مختلف شرکت شامل انواع مشعل‌ها، رادیاتورها، حوله خشک‌کن‌ها، شوفاژ دیواری‌ها، دارای پروانه کاربرد نشان استاندارد از طرف موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران بوده که در سال‌های ۱۳۸۵ و ۱۳۸۷ از طرف موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران به عنوان «واحد نمونه کیفی در سطح ملی» انتخاب شد که این امر نیز مهر تایید دیگری بر کیفیت محصولات شرکت، و آرامش بخش خیال مصرف‌کنندگان می‌باشد.

هماهنگی مدل و رنگ رادیاتور .... زیبایی منحصر به فردی را به پیرامون خود می‌بخشد. گرمایش و ظرافت رادیاتور... معانی بی‌نظیر از طراحی مهندس این محصول است.

رادیاتورهای آلومینیومی گروه صنعتی ایران رادیاتور با ویژگی‌های بازدهی گرمایش بالا، مقاومت در برابر زنگ‌زدگی، سبکی و اشغال حداقل فضا با ظرافت طراحی، در نزد متخصصین تاسیسات ساختمانی طرفداران زیادی دارد.

سرمایه‌گذاری سنگین، به کارگیری متخصصین با تجربه و مدرن‌ترین ماشین‌آلات ریخته‌گری و مونتاژ اتوماتیک، کیفیت بی‌نظیر رادیاتورهای آلومینیومی این شرکت را تضمین می‌کند.

رادیاتورهای ما در تمام مراحل تولید، بر اساس استانداردهای ۲۰۰۰-۱-۹۰۰۱ ISOتحت کنترل (نظارت) شدید واحد کنترل کیفیت قرار دارند.پره‌های رادیاتور به صورت بلوک‌ها با ظرفیت حرارتی مختلف مونتاژ می‌گردد، که این امر موجب انعطاف و راحتی طراحی و نصب رادیاتور می‌گردد.علاوه بر آن سفارش هر نوع بلوک‌بندی بر حسب سفارش مشتریان نیز با لحاظ نکات فنی پذیرفته می‌شود.

هر بلوک رادیاتور پیش از بسته‌بندی با کارتن، با یک لایه پلاستیک پوشیده می‌شود که این لایه تا پایان تمامی مراحل نصب از رادیاتور محافظت می‌کند.رادیاتورهای تولیدی ما به دلیل تضمین کیفیت‌ دارای ۵ سال گارانتی است.