آغاز به کار سی و یکمین شهرداری استان هرمزگان

دنیای اقتصاد - بندرعباس - علی نظری: مراسم معارفه اولین شهردار زن در استان هرمزگان همزمان با افتتاح ساختمان شهرداری شهر جدیدالتاسیس «سرگز احمدی» برگزار شد. استاندار هرمزگان در این مراسم با بیان اینکه زنان در جایگاه مدیریتی توان و تخصص خود را برای پذیرش مسوولیت در بخش‌های مختلف به خوبی ثابت کرده‌اند، اظهار کرد: کارآمدی زنان در عرصه‌های مختلف مدیریتی نشان می‌دهد این قشر همپای مردان شایستگی حضور در مناصب مختلف را دارد.

حسین‌هاشمی تختی افزود: با اولین تجربه حضور یک زن در مسند مدیریت شهری در شهر نوبنیاد «سرگزاحمدی»، این منطقه مستعد نقطه آغازخود را برای پیمودن مسیر توسعه آغاز کرده است.

استاندار هرمزگان در ادامه آغاز به کار سی و یکمین شهرداری استان در منطقه «سرگز احمدی» را نشان از تحول کم نظیر در توسعه نقاط شهری استان برشمرد و گفت: برای «سرگزاحمدی» که به تازگی از جایگاه روستا به شهر ارتقای وضعیت یافته است مدیری از متن مردم همین منطقه انتخاب شده است که با بهره‌مندی از ویژگی‌هایی نظیر ؛خوشنامی، جوان، تحصیلکرده، دارای انگیزه بالای خدمتی و... انتخاب شده که اولین تجربه حضور زنان در عرصه مدیریت شهری است.

هاشمی تختی در خاتمه اظهار امیدواری کرد: مردم منطقه برای موفقیت شهردار خود و رشد و توسعه شهرشان آستین همت بالابزنند و حداکثر همراهی و حمایت از برنامه‌های شهردار منتخب شورای خود را داشته باشند.

در ادامه این مراسم مهندس شکوفه شهابی پوراحمدی، شهردار منتخب این شهر ضمن تشریح اهداف و برنامه‌های خود تاکید کرد:لیاقت و توانمندی زنان را در عرصه مدیریت شهری ثابت خواهم کرد و به همکاری و همراهی مردم امید فراوان دارم.

به گفته شهابی پوراحمدی؛ امروز با تبدیل شدن این منطقه به شهر انتظارها و نیازهای متفاوتی در خور توجه قرار می‌گیرد، در واقع این شروع و تاسیس، قدمی از راه پر تلاش و پر تکاپویی است که افق چندین ساله شهر سرگز احمدی را ترسیم می‌کند.شهردار شهر «سرگز» در ادامه افزود:این مهم قطعا نقطه‌ای آغازین برای حرکت به سوی آینده ای پر توسعه و رقم زدن آینده ای روشن برای منطقه است که با حضور شهرداری باید این حرکت جهت‌دار و به سوی رشدی اصولی و متعالی سوق پیدا کند.