گروه بنگاه‌ها- در مراسمی که روز دوشنبه با حضور اعضای هیات ‌مدیره و مدیران ارشد بیمه معلم برگزار شد، محمود تدین به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معارفه شد. به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، در این جلسه، دکتر محمدرضا عباسی ـ مدیرعامل سابق بیمه معلم ـ به دلیل عارضه‌ قلبی که منجر به بستری او در بیمارستان کسری شده است، حضور نداشت، مهندس محمود تدین به عنوان مدیرعامل جدید شرکت بیمه معلم معارفه شد. مدیر عامل بیمه معلم با اشاره به پتانسیل‌های بالای بیمه معلم برای حضور در بازار در تشریح برنامه‌های خود گفت: لازم است در انجام و توسعه فعالیت بین فروش ، نقدینگی و سودآوری شرکت تعادل برقرار کرد. تدین ضمن اشاره به وظیفه اصلی بنگاه اقتصادی، اعلام کرد که پس از بررسی دقیق وضعیت موجود، نسبت به ارائه برنامه عملیاتی مناسب، اقدام خواهد شد.

مدیر عامل بیمه معلم ضمن اشاره به استفاده از حمایت‌های مالی سهامداران بر تفکیک نقش سهامدار و مشتری تاکید کرد. محمود تدین استفاده از تجربه مدیران و همکاران فعال و توانمند موجود را برای انجام برنامه‌ها و تحقق اهداف شرکت، از اولویت‌ها برشمرد.

تاکید بر شفافیت

وی با تاکید بر تفکیک نقش سهامدار و مشتری گفت: اتکای اصلی بر استفاده از توان نیروهای داخل شرکت برای تحقق اهداف و برنامه‌های عملیاتی شرکت خواهد بود و از نیروهای فعلی که در راستای این برنامه‌ها همکاری کنند، استفاده خواهد شد.

تدین ادامه داد: با توجه به متوسط شاخص صنعت بیمه در تمام رشته‌ها، برخی از واحدها باید در فعالیت خود ارزیابی جدیدی انجام بدهند و اطلاعات برای تصمیم‌گیری به طور شفاف در اختیار مدیریت قرار بگیرد.

پشت سر گذاشتن شرایط خاص

همچنین محمدحسین داجمر ـ رییس هیات‌مدیره بیمه معلم و مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ـ با اشاره به اینکه از دو ماه پیش مذاکراتی با مدیریت شرکت برای ایجاد تغییر و تحول انجام شد، گفت: آقای دکتر عباسی ـ مدیرعامل سابق ـ هم با آغوش باز از این پیشنهاد استقبال کردند.

وی ادامه داد: بیمه معلم باید سرویس‌دهی مناسب و مشتری‌مداری را سرلوحه‌ فعالیت‌های خود قرار بدهد و مشکلاتی که بعضا وجود دارد، حل و فصل شود.

وی تاکید کرد: سابقا مشکلاتی با برخی مشتریان بزرگ وجود داشت، اما با تغییرات جدید، امیدواریم تعامل مناسبی با صندوق ذخیره‌ فرهنگیان به عنوان یک سهامدار عمده و مشتری بزرگ انجام بشود.

داجمر با اشاره به شرایط خاص حاکم بر کل صنعت بیمه، ابراز امیدواری کرد بیمه معلم با تغییرات جدید و اتکا به توان فنی و تخصصی، این مرحله را به سلامت پشت سر بگذارد.

صندوق حمایت می‌کند

در ادامه این مراسم، دکتر زادمهر ـ معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های صندوق ذخیره فرهنگیان ـ با اشاره به سهامداری این موسسه در بیمه معلم گفت: این صندوق در حال حاضر اندوخته مالی ۷۲۰ هزار عضو فرهنگی را مدیریت می‌کند. و ما وظیفه داریم با ایجاد ارزش افزوده، آرامش خاطر آنها را فراهم کرده و امانتدار این قشر باشیم.

وی با اشاره به نیروهای متخصص فعال در شرکت بیمه معلم گفت: این شرکت از پشتوانه‌ قوی اقتصادی و اجتماعی برخوردار است و حدود سه تا چهار میلیون نفر از فرهنگیان کشور و خانواده‌های آنها را تحت پوشش قرار می‌دهد و فضای کسب و کار مناسبی را در اختیار دارد که بزرگ‌ترین امتیاز برای شرکت است.

زادمهر از حمایت همه‌جانبه‌ صندوق ذخیره فرهنگیان از بیمه معلم تاکید کرد و مدیرعامل جدید را دارای شناخت کافی و مناسب از بازار سرمایه دانست که می‌تواند یکی از مزایای دوره‌ جدید مدیریتی بیمه معلم به شمار برود.

بنابراین گزارش، محمود تدین دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع است و در پرونده‌ کاری او عضویت در هیات ‌مدیره‌ شرکت ایران ارقام، ریاست هیات‌مدیره شرکت خدمات بیمه‌ای شرف اطمینان و معاونت پشتیبانی صندوق ذخیره‌ فرهنگیان به چشم می‌خورد.