گروه استان‌ها: با حضور جمعی از متخصصان، مدیران و روسای سازمان انرژی هسته‌ای و مراکز نظام پزشکی کشور، مجهزترین مرکز پزشکی هسته‌ای ایران در بیمارستان فوق تخصصی رضوی وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود. به گزارش اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی، دکتر سعید عبدالحسینی، مدیرعامل بیمارستان رضوی گفت: با توجه به شرایط ملی و بین‌المللی ایران در زمینه بهره‌وری از علوم و فنون هسته‌ای این بخش کامل پزشکی با استفاده از مجهزترین دستگاه‌های روز دنیا در زمینه تشخیص و درمان بیماری‌ها به خصوص انواع سرطان‌ها، تیروئید، اسکن قلب و ریه فعالیت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه این مرکز در شرق کشور بی نظیر و در سطح کشور نمونه است گفت:‌ اتاق‌های مجهز این بخش در زمینه رادیو درمان‌ها کم نظیر است.

وی به برنامه‌های آینده بیمارستان فوق تخصصی رضوی در زمینه پزشکی هسته‌ای اشاره کرد و افزود:‌ در آینده این بیمارستان به دستگاه‌های بسیار پیشرفته پرتو درمانی و پت (جدیدترین وسیله تشخیص امور پزشکی هسته‌ای) که اکنون در خاورمیانه انگشت‌شمار است، مجهز خواهد شد و می‌توانند از آخرین تکنولوژی روز دنیا در این زمینه بهره‌مند شوند.

براساس این گزارش این مرکز بزرگ و مجهز همزمان با میلاد با سعادت بزرگ پرستار عالم هستی حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار افتتاح خواهد شد.