مایکل داگلاس و کا‌ترین زتاجونز هم از یکدیگر جدا شدند
در کمتر از یک هفته دو جدایی در میان بازیگران سینمای جهان چشم‌ها را به سوی عالم سینما دقیق کرد. دو بازیگر مطرح اروپایی ونسان کاسل(فرانسوی) و مونیکا بلوچی(ایتالیایی) پس از 17 سال و داشتن دو فرزند ازهم جدا شدند.
به گزارش کافه سینما و به نقل از خبرگزاری ایتالیایی آنسا مونیکا بلوچی 48 ساله در کشور صربستان مشغول بازی در فیلم جدید امیر کاستوریکا است و ونسان کسل همراه فرزندانش در فرانسه به سر می‌برد.
مدت‌ها بود که مونیکا بلوچی و ونسان کاسل جدا زندگی می‌کردند. یکی در رم و دیگری در پاریس. مونیکا بلوچی اوایل امسال در گفت‌وگویی با مجله گرازیا گفت: «ازدواج ما هرگز نمی‌دانیم چقدر دوام خواهد داشت. امروز خوب است و یک سال بعد نمی‌دانم.» علت این جدایی مشخص نیست.
در همین حال خبر رسید که مایکل داگلاس و کاترین زتاجونز هم که در ماه‌های قبل به طور جداگانه‌ در محافل و فرش قرمزها شرکت می‌کردند پس از ۱۳ سال زندگی مشترک زندگی جداگانه‌ای در پیش خواهند گرفت.
کاترین زتاجونز سال ۲۰۰۰ با تهیه‌کننده و بازیگر مایکل داگلاس ازدواج کرد و این دو صاحب دو فرزند دختر و پسر هستند. طی چند سال گذشته زندگی مشترک آنها فراز و نشیب زیادی داشت. بیماری سرطان مایکل داگلاس؛ زندانی شدن پسر ارشد داگلاس از ازدواج نخستش به جرم حمل و استعمال مواد مخدر و بیماری افسردگی دو قطبی کاترین زتاجونز.
به گزارش مجله پیپل، سخنگوی کاترین زتا جونز اعلام کرد که این دو می‌خواهند مدتی از هم دور باشند تا زندگی مشترک خود را بازبینی کنند و بتوانند آن را نجات دهند.
مایکل داگلاس ۶۸ ساله و کاترین زتا جونز ۴۲ ساله هر دو برنده تندیس اسکار هستند. زمانی که کاترین زتا جونز بیماری خود را رسانه‌ای کرد خیلی‌ها حیرت‌زده شدند. زتا جونز اعتقاد داشت که این بیماری میلیون‌ها نفر در جهان را مبتلا کرده است و یکی از آنها من هستم. اگر افشای بیماری‌ام دست کم یک نفر را تشویق به درمان کند، پس ارزشش را دارد.»